تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اطلاعات جدید درباره مشخصات گوگل پیکسل ۳

image اطلاعات جدید درباره مشخصات گوگل پیکسل ۳

گوگل پیکسل ۳ به نمایشگر با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز می شود و نمونه XL آن دارای بریدگی صفحه نمایش است.

بنچمارک چینی Master Lu به تازگی مشخصات گوگل پیکسل ۳ XL را مشخص کرده است. پرچمدار آینده گوگل در این بنچمارک موفق به کسب امتیاز ۲۱۲،۷۷۸ شده است. این بنچمارک به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۴ گیگابایت رم در این دستگاه اشاره می کند.

در حال حاضر اکثر پرچمداران بازار حداقل به ۶ گیگابایت رم مجهز شده اند. این احتمال وجود دارد که گوگل پیکسل ۳ XL در دو نسخه مجهز به ۴ و ۶ گیگابایت رم روانه بازار شود.

بر اساس Master Lu، نمایشگر گوگل پیکسل ۳ XL دارای رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۹۶۰ پیکسل است که این رزولوشن خبر از نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ می دهد. این نسبت تصویر به معنای عدم وجود برش نمایشگر در پرچمدار آینده گوگل است.

تکفارس آی آر

بنچمارک Master Lu اطلاعات بیشتری را در رابطه با گوگل پیکسل ۳ XL مانند ظرفیت باتری و یا حافظه داخلی آن منتشر نکرده است. بر اساس تصاویری که از قاب های این محصول به اینترنت راه پیدا کرده، گوشی پیکسل ۳ XL برخلاف اکثر پرچمداران بازار به دوربین اصلی تکی مجهز می شود.

با توجه به کیفیت بسیار بالای دوربین گوگل پیکسل ۲ XL، انتظار می رود نسل آینده آن نیز با دوربین قدرتمندی معرفی و روانه بازار شود. بنابر گزارش های گذشته، پرچمداران آینده گوگل دارای دوربین سلفی دوگانه هستند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر