تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه فروردین

image اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه فروردین

مرد فروردین

رک و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فکر نمیکند، رفتار و قیافه اش جوانتر از سنش به نظر می رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

متولدین این ماه افرادی خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال میباشند. اگر از سه و چهارده سالگی به سلامت عبور کنند، تا ۹۰ سال عمر خواهند کرد. اینان اغلب در سینه، صورت یا بازونشانی دارند که برایشان نیک است.

متولدین این ماه افرادی با ذوق و سلیقه بوده و عموماً رفتار مسالمتآمیز دارند. این افراد طالع و بخت خوبی دارند، به شرط آنچه همت خود را به مار گیرند اینان عموماً افرادی مهربان و بخشنده بوده و اگر چیزی را از دست بدهند، باز به دست میآورند. گاه گرفتار بیماری میشوند که بیشتر از ناحیه پهلو و کمر میباشد. این افراد بهتر است از نزدیک شدن به آب رونده و تند، پرهیز کنند. از لحاظ شغلی، صنعت کشاورزی و خرید و فروش برایشان سودبخش وسازگار است.

تکفارس آی آر

زن فروردین

او بیش از هر زن دیگری در دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند. دارای قابلیتهای زیادی است بطوریکه تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می آید. خوش بین است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل می باشد. عصبانیتهایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی می باشد

متولدین زن این ماه عموماً افرادی خوشرو، خوش زبان، تندخو، اما مهربان، با قدی متوسط میباشند. اینان کمی حسود و دوستدار جشن و سرور هستند. اغلب در ابتدای زندگی با مشکلاتی مواجه خواهند بود، اما به ترتیب موقعیت و عزت نصیبشان میشود. اینان نزد پدر و مادر عزیز هستند. خود نیز صاحب فرزندان زیادی میشوند. اغلب اینان دارای همسری با کمال و صاحب قدرت میشوند.

متولدین زن این ماه اغلب در خانهداری و همسرداری مسلط هستند. از نامحرم دوری میکنند و طالب رضایت شوهر هستند. اینان اغلب شاکر و خوش قلب هستند. اما برای کسب آرامش و آسایش بیشتر، باید از کفران نعمت پرهیز کنند. این افراد طبعی گرم و خشک دارند و عموماً در زندگی با سه خطر مواجه میشوند. هرگاه از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان باید صادق و راستگو باشند، زیرا دروغ به آنان صدمه میزند. این زنان اغلب طالب لباسهای روشن و سنگ عقیق هستند.

فروردین یعنی نوزاد طبیعت

www.takfars.ir

سمبل: برّه

عنصر وجود: آتش

شعار: من هستم

سنگ خوش یمن: الماس

سیّاره: مریّخ

فلّز وجود: آهن

شخصیّت: کاردینال

رنگ محبوب: زرد

الهام پذیر

فعّال و پیشرو

تک فارس

راهنمای ایده آلیست

پرجنب و جوش، فعّال، عجول، رک و بی پروا، زود عکس العمل نشان می دهد، لایق و کاردان، عاشق قدرت، بی صبر و طاقت، قادر است مدّتها تنها باشد، اهل امر و نهی، طرّاح، اهل هیجان، حادثه جو، پرتوقّع، ریاست مآب، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمیکند، جوانتر از سنش، شایسته، ماجراجو، روشنفکر، دقیق، اشتباه خود را نمی پذیرد، با مدیریّت عالی، متنفّر از مداخله دیگران، فعّال و جنجالی، با شهامت، با مطالعه، هوشیار و زرنگ، صاحب عقیده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش،اهل تنوّع، با حس مسئولیّت، پرانرژی، اهل کشمکش و ستیز، سالم و پرقدرت، خودخواه، گاهی یاغی، بی ریا، گاهی خشک و یک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعیف تر از ظاهر است، مددکار، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی، هوشمند.

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه فروردین

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اردیبهشت

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه خرداد

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه تیر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مرداد

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه شهریور

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مهر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه آبان

T A K F A R S

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه آذر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه دی

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه بهمن

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اسفند

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر