تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اردیبهشت

image اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت

دیر ناراحت می شود اما اگر ناراحت شود دنیا را به هم میریزد. زن شوخ، سیاستمدار، مطیع و خانه دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولی اصلا رویائی نیست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه اش قهر نمیکند. دست و دلباز اما حسابگر است و علاقه مند است پسر داشته باشد.

متولدین این ماه افرادی خوشخو و خوشرو بوده عموماً مورد تجه دیگران هستند. اینان افرادی خانواده دوست بوده استعداد انجام کارهای عام المنفعه را دارند. اغلب این افراد اهل هنر بوده و در رشتههای هنری میتوانند استعداد خوبی از خود نشان دهند. عموماً در زندگی ثروت خوبی به دست میآورند. در ضمن اغلب سفر حج در طالع دارند. اینان عموماً افرادی گشادهرو و فهیم هستند. اگر سستی نکنند، در زندگی به رفاه و موقعیت خوبی دست مییابند. اینان تنوع طلب و گاه بهانهغگیر بوده اغلب از خویشان همسر اختیار میکنند. و اگر چه بعضاً متمایل به چند زن هستند، اما باید یک زن اختیاز کنند. اینان دارای طبعی سرد و خشک بوده و عموماً در سنین ۷-۱۷ و ۲۲ سالگی با خطر مواجه میشوند که اگر سلامت بگذرند، تا هشتاد سال عمر خواهند کرد. روز جمعه برای اینان خوش یمن است. همچنین انگشتر فیروزه با اینان سازگار است. از لحاظ شغلی، خرید و فروش و تجارت و هر نوع معامله با آنان سازگار میباشد.

زن متولد اردیبهشت

تکفارس آی آر

طبیعت را دوست دارد. مادری سخت گیر، همسری فداکار و کمک دهنده، عاشق موسیقی و ساز و آواز است. از بسیاری جهات نمک رندگی محسوب می شود. دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نیست. در عشق بی پرواست. در شیک پوشی طرفدار سادگی است، مخالف شتابزدگی است و یک رگ لجبازی دارد.

متولدین زن این ماه اغلب کوتاه قد، پیوسته ابرو، خوش زبان، خودخور، زودرنج و گاهی خشن میباشند. این زنان اگر چه به ظاهر دنیا پرست تصور میشوند، اما اهل نیکی و احسان هستند و اغلب هرچه به دست بیاورند، از دست میغدهند. معمولاً دل وزبان این افراد یکی است. اینان اغلب خوابهای خوبی میبینند که اگر بتوانند آنها را در بیداری به یاد بیاورند، تأثیر مثبتی از آنها خواهند گرفت. اینان نباید دروغ بگویند، زیرا صدمه خواهند دید.

متولدین زن این ماه اغلب از ناحیه سر بیمار میشوند. باید مراقب این عضو از بدن باشند. اگر چه گاه دچار درد کمر میشوند که معمولاً از باد و قولنج میباشد. این افراد با سه خطر در زندگی مواجه میشوند که اگر از آن بگذرد و نیز از سن شش سالگی عبور کنند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان معمولاً در یکی از اعضاء بدن، خال یا نشانی دارند که نشان از بخت و اقبال آنهاست. این زنان اغلب طالب لباسهای سبز و آبی هستند. انگشتر یاقوت برای اینان بسیار مناسب است.

مشخصات کلی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت یعنی طفل شیرخوار طبیعت

www.takfars.ir

سمبل: گاو

عنصر وجود: خاک

شعار: من دارم

سنگ خوش یمن: یاقوت کبود

سیّاره: ونوس

فلّز وجود: مس

شخصیّت: ثابت

رنگ محبوب: آبی آسمانی

تأثیر پذیر

با سیاست

تک فارس

فکردهنده استراتژیک

خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، عاشق مالکیّت، حسود، متعصّب، اهل اعتدال، با محبّت، خیلی قوی و سالم، عاشق عطر و بوی طبیعی، از تجارب گذشته الهام می گیرد، واقعاْ وفادار، مخالف افراط، با سلیقه، خوشگل پسند، پول دوست، همیشه راضی، مصمّم، پرکار، سخاوتمند، مؤقّر و سنگین، فقط در مقابل حرف آرام رام می شود، اهل مادیّات، دنبال زندگی شیرین، مادّی گرا و سودجو، به هر کاری صورت واقعی می دهد، مخالف خشونت، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن، اهل هنر، مخالف درگیری، اگر عصبانی شود طوفان بپا میکند، مستعد کشاورزی، هرکاری را به پایان می رساند، رئیس فعّال و لایق، با همه کنار می آید، خود سر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، کمک رسان، دارای قلبی بزرگ، با صفا، مسلّط به نفس، دارای عزّت نفس، عاشق گل و زیبائی، بی تفاوت نسبت به دشمنان، میانه رو، رفیق و دوست بسیار شیرین،شیک پوش، علاقه مند به موسیقی، قدر شناس، مخالف عجله، دارای تحمّل زیاد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد.

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه فروردین

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اردیبهشت

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه خرداد

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه تیر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مرداد

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه شهریور

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مهر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه آبان

T A K F A R S

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه آذر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه دی

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه بهمن

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اسفند

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر