اشتباهاتی که هنگام کار شما را خسته میکند
انجام وظایف کاری در سفر
بسیاری از افراد کارهای اداری شان را با خود به سفر می برند. این کار می تواند موجب کاهش بهره وری کار و نیز لذت از تعطیلات شود. در واقع علت سفر را نباید فراموش کرد: مسافرت موجب می شود از کار جدا شویم و ذهن خود را خالی نماییم.
برقراری ارتباطات کاری حین تعطیلات
برخی افراد در تعطیلات نیز دست از ارتباطات کاری خود بر نمی دارند. تلفن های کاری و ایمیل های همکاران را پاسخ می دهند و به آنها پیام فرستاده و به پیام هایشان جواب می دهند. اگر شما نیز اینگونه هستید باید بدانید که وقتی در تعطیلات به همکار خود پیام می دهید، در واقع می گویید: من انتظار دارم الان تو مشغول کار باشی. این عمل نیز بهره وری را کاهش می دهد و باید همواره به خود و دیگران احترام گذاشت و از ارسال پیام یا برقراری تماس با سایر همکاران در طول تعطیلات خودداری کرد.
تکفارس آی آر
انجام چند وظیفه به طور همزمان
انجام موازی چندین وظیفه، موجب می شود کارایی به میزان زیادی کاهش و از سوی دیگر استرس افزایش یابد. در حالی که اگر ابتدا کار اول انجام شود و سپس وظیفه بعدی شروع گردد، بهره وری افزایش پیدا میکند و در نهایت وظایف بهتر و سریعتر انجام می شوند.
هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر