تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اسم و ساعت پخش تمام سریال های عید نوروز

image اسم و ساعت پخش تمام سریال های عید نوروز

*سریال نوروزی شبکه سه در دست سروش صحت

شبکه سه امسال فقط یک گزینه نوروزی را در دست تولید دارد، سروش صحت روز گذشته سریال فوتبالی‌اش را با اسم موقت «پژمان» با بازی پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس جلوی دوربین برده این سریال درباره یک فوتبالیست از خود راضی و ناشی است که فصل جدید فوتبال آغاز شده اما هنوز نتوانسته است تیمی را برای خود دست و پا کند.

*پخش دودکش لطیفی بعد از تعطیلات نوروزی

شبکه یک تنها شبکه‌ای است که از چندین و چند ماه پیش اسم «پایتخت ۲» را برای سریال نوروزی‌اش معرفی کرد و آن را خیلی زودتر از سایر شبکه‌ها جلوی دوربین فرستاد، این سریال که قرار بود تا چند روز آینده تصویربرداری بخش‌های شمال کشورش به پایان برسد این روزها به خاطر شرایط جوی نامناسب با تاخیر مواجه شده از طرف دیگر محمدحسین لطیفی روز گذشته سریال «دودکش» را کلید زد اما برخلاف انتظار قرار نیست آن را به عنوان گزینه‌ای برای نوروز وارد عرصه رقابت کند.

تکفارس آی آر

دودکش با بازی هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی و… احتمالا اردیبهشت سال ۹۲ روی آنتن می‌رود.

*از خروس خبری نیست، آب پریا یا جشن تولد؟

شبکه دو آنطور که پیش از این اعلام کرده بود قصد داشت سریال «خروس» سعید آقاخانی را برای نوروز ۹۲ آماده کند اما هنوز خبری از شروع تولید آن به گوش نمی‌خورد خود سایت این شبکه چند وقت پیش نام «آب پریا»ی مرضیه برومند را به عنوان سریال نوروزی معرفی کرده اما از آن جایی که این سریال محصول گروه کودک و نوجوان این شبکه است احتمالا شبکه دو به سریال دیگری برای این مناسبت فکر کرده باشد.

از طرف دیگر سیما فیلم هم این روزها «جشن تولد» را به کارگردانی داریوش فرهنگ در دست تولید دارد از آن جایی که سیما فیلم معین شبکه دو است این احتمال وجود دارد که این سریال برای نوروز سهم شبکه دو شود.

*هفت سین ثابت صمدی

www.takfars.ir

شبکه تهران هم خیلی وقت است تکلیف سریال نوروزی‌اش را مشخص کرده و هفت سین یدالله صمدی یک جورهایی گزینه رسمی این شبکه معرفی شده تصویربرداری این سریال با بازی، سیروس گرجستانی، فردوس کاویانی، ستاره اسکندری، جواد عزتی، مهران رجبی، محسن افشانی و… چند وقتی است شروع شده و خیلی زودتر از شروع تعطیلات به طور کامل آماده پخش شود.

*احتمال منتفی شدن سریال نوروزی میرباقری

معاون سیما همین چند وقت پیش بود که در کمال ناباوری مخاطبان اعلام کرد که داوود میرباقری قرار است برای نوروز امسال سریال کمدی بسازد این مسئله چند وقت بعد توسط خود میرباقری هم تایید شد و این کارگردان اعلام کرد که دارد به ساخت سریالی کمدی درباره روستازاده‌ای که رئیس‌جمهور ایران می‌شود فکر می‌کند، البته او هیچ وقت به طور رسمی راجع به قطعی بودن تولید این سریال برای نوروز صحبتی به میان نیاورد اما احتمالا به خاطر حساسیت‌های روزهای نزدیک انتخابات کلا ساخت این سریال هم منتفی شده است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر