تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ازدواج با زن مطلقه کاری درست یا غلط از نگاه روانشناختی

image ازدواج با زن مطلقه کاری درست یا غلط از نگاه روانشناختی

مزایایی ازدواج با زن مطلقه

توقعات واقع بینانه تری دارد

سال اول ازدواج، به منزله راه رفتن در پارک نیست. بسیاری از دختران فکر می کنند که پس از ازدواج خوشحالی ابدی در انتظار آن هاست اما ناگهان که وارد زندگی می شوند ، پخت و پز، تمیز کردن، شستشو و ظروف و لباس را پیش روی خود می بینند. آن ها نباید فراموش کنند که همسرشان خسته از سرکار برمی گردد و شاید اصلا نتواند با او گفتگو کنند.

اما زنانی که ازدواج دوم می کنند، در مورد خصوصیات بد مردها آگاه هستند. آن ها می دانند که چه چیزهایی مردها را خوشحال می کند و یا این که مردها به زمانی احتیاج دارند که در خلوت خود باشند و این که نیازی نیست هر روز حمامی با عطر گل های رز بگیرند. با این حال این بدین معنا نیست که از تلخ بودن های بی مورد مردها چشم بسته عبور کنند.

تکفارس آی آر

برای بازیگوشی ها حوصله ندارد

با وجودی که بیشتر پسرها علاقه به بازیگوشی و شیطنت دارند، برخی از مردها به جایی می رسند که احساس می کنند برای این موضوعات پیر شده اند و نسبت به این شیطنت ها خسته اند و علاقه ای به آن ها ندارند. زنان مطلقه هم مانند این مردان هستند و چه بسا فراتر. آن ها حوصله ای برای حرف ها و بهانه های الکی مثل پیامت را ندیدم ندارند.

آن ها مستقل هستند

شاید برای برخی از مردها، زنی که هیچ شغل و علاقه ای ندارد خسته کننده باشد. طلاق، این زنان را مجبور می کند به این که برای خودشان زندگی کنند و وابسته به مردی نباشند. زمانی که ازدواج می کنند، شما بخشی از وجود آن ها می شوید ولی این را بدانید که هرگز دوباره کاملا متکی به مردی نمی شوند و این شاید رویای بسیاری از مردها باشد هرچند آن را انکار کنند.

نبرد خود را عاقلانه انتخاب می کنند

www.takfars.ir

زن با تجربه به خاطر هر چیزی، ناله و گریه نمی کند. آن ها ابتدا در سکوت نظاره گر هستند. سپس با اشاراتی به طرف مقابل به او پیشنهاد می دهند و در نهایت به حالت حمله درمی آیند. اگر شما متوجه این سه فرصت نشوید، تقصیر خودتان است. دقت داشته باشید که هیچ زنی در ازدواج اولش این قدر بخشنده نخواهد بود.

آن ها از هر چیزی لذت می برند

طلاق برای زن دردسرهای زیادی دارد و او دوست دارد از دست این ناراحتی ها خلاص شده و یک زندگی جدید و شاد را شروع کند. در زمانی که با این افراد ازدواج ( ازدواج با زن مطلقه ) می کنید، می بینید که زندگی آن ها هم سرشار از اتفاقات جالب است و حتی از کوچکترین چیزها هم قدردانی می کنند و حاضرند از بسیاری از اشتباهات چشم پوشی کنند.

در شرایط سخت زندگی در کنار شما خواهد بود

طلاق موجب محکم شدن زن می شود. زنی که توانسته از این موقعیت عبور کند و خود را با شرایط وفق دهد، به شما این نوید را می دهد که می داند با شرایط سخت چگونه برخورد نماید.

شجاع است.

یکی از سخت ترین موارد برای خانم ها این است که به خود بقبولاند که فریب خورده یا اشتباه کرده است. زنی که به دلایل درست از یک رابطه غلط کنار می کشد، با توجه به دیدی که جامعه در قبال این افراد دارد، زنی شجاع و مستقل است که برای هر مردی خوش شانسی است اگر چنین زنی را در کنار خود داشته باشد.

مشکلات و معایب ازدواج با زنان مطلقه

آن ها دنبال کوله باری از احساس هستند

بسیاری از زنان مطلقه به دلیل مشکلات احساسی که باعث از هم گسیختن ازدواج قبلی آن ها شده است، کوله باری از احساس را با خود حمل می کنند. طلاق مسئله پیچیده ای است که مسائل روانی حل نشده زیادی را با خود دارد و می تواند زخم های روحی را بر فرد باقی بگذارد.

تک فارس

بسیاری از زنانی که طلاق گرفته اند، گذشته احساسی سختی داشته اند که می تواند شامل سواستفاده ها کلامی و فیزیکی بوده باشد. این افراد از لحاظ احساسی بسیار آسیب پذیر هستند. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می توانید با چنین فردی راحت باشید؟ چرا که شروع رابطه جدید برای کسی که طلاق گرفته است به آسانی که شما فکر می کنید نیست.

ازدواج با زن مطلقه بچه دار و چالش های آن

اگر خانم طلاق گرفته بچه داشته باشد، وضعیت می تواند برای شما بسیار پیچیده باشد. به عنوان مثال، آیا شما آماده هستید که با فرزندان او وقت بگذرانید؟ آیا شما با خودتان به عنوان شخصیت یک پدر نگاه می کنید؟ در چنین شرایطی، مسائل قانونی، اقتصادی و احساسی بسیار مهم جلوه می کند.

مسئله پیش فرض ها.

ازدواج بد موجب بروز تاثیرهای خاصی بر فرد می شود. آن ها احتمالا علاقه به ارتباط با فردی خاص با ویژگی های خاص دارند. این اساسا بدین معنی است که زن مطلقه احتمالا بسیار قضاوت کننده خواهد بود. این مسئله باعث می شود که شما دائما در جایگاه مجاز یا تبعیض آمیز قرار گیرید. آیا واقعا می خواهید روابطی ایجاد کنید که در آن شما برای کوچکترین کارهایتان ممکن است قضاوت می شوید؟

رفتارهای خاص زنان مطلقه

زنان به طور طبیعی تمایل به مالکیت دارند و این جزئی از عادات زنانه است. بعضی اوقات این رفتارها برای مردها شیرین است ولی بعضی اوقات هم عذاب دهنده می شود. زنانی که قبلا ازدواج کرده اند، احتمالا بیشتر این رفتارها در شخصیت آن ها نفوذ کرده است. برای برخی از مردها این نگرش و عادت می تواند ایجاد مشکل نماید.

ممکن است شما راه حل کوتاه مدت باشید

اگر دنبال یک رابطه بلند مدت و دائم و ازدواج با زن مطلقه هستید، این می تواند برایتان آزار دهنده باشد. آشنایی فردی با یک زن مطلقه برای او یک شانس است که از خاطرات تلخ گذشته خود فرار کند و به شما به چشم یک فرد که در آینده با او باشید نگاه نکند. در واقع شما یک راه حل کوتاه مدت برای او باشید.

شاید هیچ گاه برای او دلخواه نباشید.

T A K F A R S

برخی از افراد پس از طلاق مستعد ابتلا به افسردگی هستند. آن ها اغلب چشم انداز شکست خورده ای برای خود تصور می کنند و فکر می کنند هیچ کس بهتر از شریک قبلی آن ها وارد زندگیشان نمی شود. آن ها در واقع ممکن است به شما به چشم فردی نگاه کنند که برای سازش با زندگی مجبور به رابطه با او شده اند و یا این که شما را به عنوان شانه ای برای گریه هایشان انتخاب کنند در حالی که به خود تلقین می کنند که هیچ گاه به فردی که آرزویش را دارند دست پیدا نمی کنند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر