تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا کامیپوتر من ویروسی شده نشانه های ویروسی بودن ویندوز

image آیا کامیپوتر من ویروسی شده نشانه های ویروسی بودن ویندوز

نمایش مداوم تبلیغات: اگر رایانه شما به به تروجان آلوده باشد، مداوم تبلیغات به نمایش در می آیند. این تبلیغات معمولا شامل نظر سنجی ها، برنده شدن در قرعه کشی و دوست یابی است.

غیر فعال شدن آنتی ویروس: تروجان ها بر روی نرم افزار های آنتی ویروس تاثیر دارند و موجب می شوند که این برنامه ها از کار بیافتند.

مشاهده برنامه های ناشناس: اگر شما نرم افزار های سیستم خود را چک کرده اید و با نرم افزار و آیکون های جدید و ناشناس در ویندوز خود بر خورد کرده اید، بدانید که رایانه شما به ویروس آلوده شده است.

اختلال در مرورگر: یکی از نشانه های آلوده شدن سیستم به ویروس، اختلال در مرورگر است. اگر شما در موتور های جست و جو عبارتی را وارد میکنید و صفحات جعلی و تبلیغات مواجه می شوید، رایانه شما به ویروس آلوده شده است.

تکفارس آی آر

ارسال هرزنامه در پست الکترونیکی: هکر ها با ابزار های مخرب خود میتوانند به حساب کاربری ایمیل شما دسترسی پیدا کنند و به وسیله آن برای دیگران پیام ارسال کنند.

کند شدن سیستم: اگر حس میکنید که سرعت انجام عملیات سیستم شما پایین آمده است، یکی از دلایل آن می تواند، آلوده شدن رایانه شما به ویروس باشد. ویروس ها از سیستم شما استفاده میکنند و در نتیجه سیستم شما کند می شود. شما می توانید در Task Manager برنامه های در حال اجرا را مشاهده کنید و اگر با نرم افزار ناشناسی در لیست برنامه های درحال اجرا پیدا کردید، آن را ببندید.

افزایش مصرف حجم اینترنت: اگر مصرف حجم اینترنت شما بالا رفته، شاید سیستم شما به ویروس آلوده شده است. چراکه ویروس ها با استفاده از اینترنت کنترل می شوند و اطلاعات کاربران را برای هکر ها ارسال میکنند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر