تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا همسر شما به شما شک دارد و بی اعتماد است چاره چیست

image آیا همسر شما به شما شک دارد و بی اعتماد است چاره چیست

زندگی با همسر شکاک کار سختی است، اما گاهی خود ما به این صفت همسرمان دامن می‌زنیم. با تعاریفی که از گذشته‌مان می‌کنیم یا با پنهان‌کاری‌های بی‌موردی که انجام می‌دهیم.

همسر شما در مورد روابط گذشته‌تان می‌دانست و همین باعث می‌شد به شما بدگمان باشد، اما این‌که پسورد ایمیل‌تان را به او دادید، کار اشتباهی بود مگر این‌که با توجه به شرایط گذشته خودتان و اخلاق ایشان، اثری از روابط باقی نمی‌گذاشتید. بهتر است با او حرف بزنید و بخواهید تا گذشته‌ها را فراموش کند و به زندگی فعلی‌تان اطمینان داشته باشد.

البته این‌که او شکاک است باید بررسی بیشتری شود، اگر واقعا شک به صورت یک اختلال رفتاری در او باشد، باید به روان‌شناس مراجعه کند، اما در آن صورت هم شما به هیچ وجه نباید با این حس او مبارزه کنید و سعی کنید خود را مستقل نشان دهید و بی‌تفاوت باشید. او وقتی نسبت به چیزی شک می‌کند، حال درونی‌اش بسیار نامناسب است پس سعی کنید او را درک کرده و از محبت خودتان مطمئنش کنید. بسیاری از شک‌ها به این دلیل ایجاد می‌شود که فرد نسبت به جایگاه خودش در قلب طرف مقابل تردید دارد و از طرفی کمبود اعتماد به نفس هم می‌تواند در شک به همسر تاثیرگذار باشد. درهرحال فراموش نکنید که رفتار شما می‌تواند یکشک خفیف را قوی کرده یا از بین ببرد.

سعی کنید در این موارد وقتی شرایط خوب است، با هم‌ گفت‌وگو کنید. هر وقت برای اطمینان یافتن از وفاداری شما نیاز به سندی داشت در اختیارش بگذارید، البته به شرطی که آن سند واقعا وفاداری‌تان را نشان دهد. شک اگر بیمارگونه باشد نیاز به زمان طولانی دارد تا درمان شود پس صبور باشید و حتما از یک مشاور برای مراحل درمان کمک بگیرید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر