تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا من حوصله دیگران را ندارم یا بقیه هم این طوری شده اند

اول از همه شما تنها نیستید و خیلی آدم های دیگر هم از این مشکلات دارند. دوم اینکه اینجور مصیبت ها یکی و دو تا نیستن.

وقتی که تنهایی در یک مکان عمومی نشسته اید و شخصی کنارتان می نشیند، اولین حس شما این است که: بفرما عالی شد. امیدوارم نخواد شروع کنه به حرف زدن.

بعد که شروع می کند به حرف زدن، با خودتان می گویید: وای خدایا.

او شروع می کند به آسمان ریسمان بافتن در مورد اتفاقات امروزش، در حالی که شما ساکت نشسته اید و فکر می کنید در چند روز گذشته در حق چه کسی بدی کرده اید که حالا باید تاوانش را پس بدهید.

و بعد شروع می کنید به بررسی اینکه چطور از این موقعیت فرار کنید ویا فکر می کنید بالأخره کِی دست از حرف زدن می کشد.

تکفارس آی آر

دیگر حتی تلاش نمی کنید چپ چپ نگاه کردن خود را پنهان کنید. اصلا چپ چپ نگاه کردن هم خودش هنر است و دوستانتان در این مورد همیشه از شما تعریف می کنند.

هر فضای کوچکی که در آن با افراد دیگر گیر بیفتید برای شما مثل یک جهنم سوزان است. آسانسورها، صف نان، سلف سرویس دانشگاه یا محل کار. تمام اینها مکان های دهشتناکی هستند که ممکن است با غریبه ها در آنها گیر بیفتید.

در کل از گپ زدن متنفرید، مخصوصاً وقتی که هیچ صنمی با شخص مورد نظر ندارید. دوست ندارید برای غریبه ها انرژی تلف کنید.

اگر موقعی که هدفون گذاشته اید کسی بخواهد با شما صحبت کند، با خودتان می گویید: شوخیت گرفته؟ هدفون به این بزرگی رو روی سرم نمی بینی؟ با خودتان می گویید نکند آهنربایی چیزی در من هست که همه را جلب می کند.

هیچکس مثل شما در گذاشتن پُست های شکایت و اعلام نارضایتی از مردم در شبکه های اجتماعی مهارت ندارد.

www.takfars.ir

حتی وقتی یک گربه برایتان قیافه می گیرد و اخم می کند، حسابی شاکی می شوید. یعنی کارتان به جایی رسیده که نه تنها از آدم ها، بلکه از موجودات دیگر هم متنفرید.

بهترین لحظه ی زندگیتان وقتی است که برنامه ای داشته اید و دیگران آن را کنسل می کنند. برای شما هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که آهی از سر آسودگی بکشید که دیگر مجبور نیستید در جمع باشید.

شعار زندگی شما این است: دوری و دوستی.

وقتی می بینید کسی دارد به تلفن شما زنگ می زند، اولین عکس العمل تان این است که: زنگ می زنی؟ مگه عهد بوقه؟؟ پیام بده انیشتین.

به نظر شما برف و کولاک عالی است چون می توانید چندین روز از پنجره به بیرون خیره شوید، کسی را نبینید، بهانه هم داشته باشید.

وقتی سوار هواپیما می شوید و می فهمید یک بچه کنار شما نشسته، با خودتان می گوید: همینو کم داشتم.

صحبت بچه ها شد، به نظر شما باید رستوران هایی باشند که در آن ها ورود بچه ها اکیداً ممنوع باشد.

وقتی بخواهید از وقت گذراندن با دیگران و تنها ماندن یکی را انتخاب کنید، تنها ماندن همیشه انتخاب اول و آخر شماست. در واقع قضیه اینجوری است: فیلم>مردم؛ کتاب>مردم؛ تنهایی>مردم.

همیشه سعی می کنید در مکان های عمومی از نشستن در کنار افراد دیگر اجتناب کنید. ولی اگر چاره ای نداشته باشید، حس می کنید تمام مدت چیزی درون شما را چنگ می زند.

تمام دوستانتان هم مثل شما از بقیه متنفرند. پس وقتی همدیگر را می بینید، تمام مدت در این مورد حرف می زنید که چقدر بقیه ی آدم ها بد هستند.

تک فارس

بهتر است تا دیر نشده به فکر ایجاد تغییر باشید، چون اگر همین طور پیش بروید زندگی را به کام خودتان، غریبه ها و آشنایان تلخ می کنید و همیشه در احساسات بد و منفی دست و پا خواهید زد. اگر می خواهید بدانید چطور باید تنفر از دیگران را کنار بگذارید، تا ابد که نمی توانید از این موقعیت ها فرار کنید، خودتان را در خانه حبس کنید و به فکر پیشرفت زندگیتان نباشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر