تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا در محل کارم رئیسم از من بدش می آید یا نه

image آیا در محل کارم رئیسم از من بدش می آید یا نه

دربدترین شرایط ممکن کارمند می تواند متوجه حس تنفر و نارضایتی رئیس از خود شود اما این حالت ناخوشایند چه نشانه هایی دارد ؟

او مرتبا شروع به پرسیدن سوالات محتلف از شما میکند

همه ی کارفرمایان چنین سوالاتی را می پرسند ، اما اگر به صورت مداوم پرسیده شود، که چرا…؟ به قول گفته ی ماری فاریس(مشاور حرفه ای و مدیر توسعه و کسب کار) :این می تواند نشانه ی دقیق و ظریفی باشد که از تو ناراحت هستند.

به طور مثال، سوالات ممکن است اینگونه باشند

تکفارس آی آر

چرا با آن شخص ملاقات کردید؟

یا چرا فکر کردی که این ایده ی خوبیه؟

بهترین راه برای مقابله با چنین سوالات رئیس ، این است که بپرسی:چه چیزی مشکل داشته؟ اما با یک تن طبیعی و خنثی و بدون مقاومت که نشان دهنده ی تمایل به بی دفاعی باشد.)

او از مقابل شما رد می شود و بی توجه دور می شود

مارک استاگنو ( مدیر و شریک وینتر ویمان) می گوید:رئیس شما ممکن است که همه چیز را درست بگوید، اما قطعا حرکات و زبان بدن اوست که همه چیز را واضح و روشن نمایان میکند به طور مثال:ممکن است هنگامی که شما نامزد کرده اید و در حال صحبت هستید، رئیستان لبخند بزند و برای شما آرزوی خوشبختی کند، اما میان حرف های شما از در بیرون برود، نشان دهنده ی تمایل به پایان مکالمست و نشانه ی خوبی نخواهد بود.

www.takfars.ir

او هرگز به شما انتقادی نمیکند

استانگو می گوید:اینکه رئیستان هرگز به شما انتقادی نکند، نشان دهنده ی تمایل به کمک نکردن به شما می باشد ، او بدون هیچ دلیلی حجم کاری شما را کاهش می دهد. استیو وانگ (متخصص منابع انسانی ) می گوید:داشتن وظایف کمتری ، در حالی که هنوز حقوقتان را کامل دریافت نکردید، ممکن است یک رویا به نظر برسد و عالی باشد اما همچنین می تواند نشان دهنده ی این باشد که رئیس شما دوست ندارد و نمیخواهد که با شما ادامه ی همکاری دهد.

نسبت به شما رفتار خاموش دارد و سکوت میکند

بعضی کار فرمایان ذاتا پرحرف نیستند اما اگر کاملا در هنگام برخورد با شما خاموش می شوند و سکوت میکنند، نشانه ی خوبی نیست. وانگ می گوید:این میتواند نشان دهنده ی ناراحتی و ناامیدی او از شما باشد ، اما در خلق و خوی او نیست که بیانش کند ؛ همچنین او اضافه میکند که:این یک موقعیتی است،که نباید نادیده گرفته شود و امیدوارم که هر چه زودتر از بین برود.

او فقط از طریق دیگران باشما صحبت میکند. لیزا آر هولمز (یکی از مربیان اجرایی منابع انسانی ) می گوید:این یک نشانه ی واضح است که رئیستان از شما دوری میکند و تنها زمانی از رئیستان مطلع می شوید که از طریق دیگران و به طور غیر مستقیم می باشد اما در حقیقت رئیس باید به طور مستقیم صحبت کند.

او پروژه های کلیدی و مهم را به دیگران می دهد ( البته اگر شما کارمند کلیدی هستید)

هولمز می گوید؛ ت و نباید انتظار داشته باشی که در همه ی پروژه ها رهبر باشی، اما اگر رئیستان مدام از این کار اجتناب میکند و از شما میگذرد، نشان دهنده ی ناراحتی او از شما و یا نارضایتی از عملکرد شما می باشد.

او سر شما فریاد می زند

این نباید هرگز در یک دفتر اتفاق بیفتد ، ماری در این باره میگوید:فریاد زدن و ناسزا گفتن ، از واضح ترین نشانه های عصبانی بودن رئیس شما می باشد.

او به چشم شما نگاه نمیکند

تک فارس

هنگامی که یک مدیر موقع حرف زدن با شما، به صفحه کامپیوتر نگاه میکند، یا با تلفن همراه خود کار میکند و یا به دیگران نگاه میکند، قطعا از شما ناراحت است و راحت نیست. اولین چیزی که لازم است بدانید، این است که آنها از شخصیت شما نا امید شده اند یا از وضعیت و جای دیگری نسبت به شما تحدیک شده اند؟.

شما حس میکنید که فقط با شما عصبانی و اینگونه برخورد میکنند

اگر فکر میکنید که رئیستان فقط در مورد شما اینگونه رفتار میکند، و نمیدانید چرا،. همکاران شما می توانتد یک منبع ارزشمند باشند نیازی نیست که همه ی این اتفاقات درام را برای آنها بازگو کنید.

خیلی ساده بگویید:من می خواهم رابطه ام را با رئیس بهتر کنم. اما واقعا نمیدانم که چه چیزی باعث می شود که او را ناراحت میکند. به نظر می رسد که رابطه خوبی با او داری، لطفا راهنماییم کن.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر