تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا جوشانده برگ میوه انبه خوردنی است و خواص آن

image آیا جوشانده برگ میوه انبه خوردنی است و خواص آن

برگ های انبه عفونت را از بدن دور نگه می دارند. به دلیل وجود خواص گوناگون دارویی و ضدباکتریایی موجود در برگ های انبه، می تواند به مقابله با اختلالات گوارشی و تومورها کمک کند.

همچنین از آنجائیکه سرشار از خواص آنتی اکسیدانی است می تواند با عفونت های ویروسی هم مقابله نماید و در محصولات زیبایی هم استفاده می شود.

این برگ ها به تسکین سکسکه و عفونت های گلو هم کمک میکنند. از دود ناشی از برگ های سوزانده شده برای درمان سکسکه و تسکین عفونت های گلو استفاده می شود.

برگ های میوه انبه سرشار از خواص دارویی و درمانی است. یکی از خواص آن، کنترل دیابت است. خواص ضد دیابتی این برگ ها به کنترل سطح قند خون کمک کرده و آن را تحت کنترل نگه می دارد.

تکفارس آی آر

یکی دیگر از خواص این برگ ها کمک به درمان آسم است. این باور وجود دراد که برگ های انبه به درمان آسم و تسکین دردهای مزمن سیستم تنفسی کمک میکند. در کشور چین از این برگ ها به شکل گسترده ای به عنوان داروی درمان آسم استفاده می شود.

بهترین شیوه مصرف این برگ ها جوشاندن چند عدد برگ در یک ظرف آب، سپس صاف کردن و نوشیدن آن است.

یک راه دیگر مصرف آن، خشک کردن این برگ ها در مقابل نور خورشید و آسیاب کردن آن است. سپس یک قاشق از برگ های آسیاب شده را به یک لیوان آب اضافه کرده، هم زده و بنوشید. حتی می توانید برگ های خام این میوه را بعد از شستن بجوید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر