تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آگهی نحوه استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران

گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست های دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و با رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله تصمیم نامه شماره ۲۰۴۶۱/۴۴۲۹۵ مورخ ۳۱/۰۱/۱۳۸۹ وزیران محترم عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت موضوع آئین نامه اجرایی تبصره (۲) ماده (۲۱) و ماده (۱۲۱) قانون مدیریت خدمات کشوری، بدین وسیله فراخوان جذب نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را در استانهای غیر از کلانشهرها از طریق انتقال از سایر دستگاه های اجرایی به منظور همکاری و فعالیت در بخش فناوری اطلاعات(IT) ، یگان حفاظت ،مالی و اداری با توجه به شرایط زیر اعلام می نماید.

کارمندان رسمی و پیمانی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری

داشتن حداکثر ده سال سابقه کار

داشتن مدارک تحصیلی مورد نیاز مطابق با جدول پیوست.

داشتن تائیدیه مراجع نظارتی برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران.

تکفارس آی آر

ارائه تعهد محضری بر اساس فرم پیوست

ارائه تصویر حکم کارگزینی،مدرک تحصیلی ، شناسنامه،کارت ملی

بدیهی است افراد واجد شرایط پس از انجام مصاحبه تخصصی ، اخذ تائیدیه مراجع نظارتی و کسب امتیاز لازم (با ارائه موافقت دستگاه اجرایی مبدا) و ارائه تعهد محضری مبنی بر اینکه گمرک ایران می تواند برای تامین نیروی انسانی واحدهای اجرائی نسبت به جابجائی نیروی انسانی با توجه به مدارک تحصیلی و تجارب و تخصص آنان برای تصدی پست های سازمانی اقدام نماید،مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.ضمنا کارکنان شاغل در همان استان مورد نیاز در اولویت می باشند.همچنین متقاضیان اشتغال در رشته شغلی مامور گارد و انتظامات باید دارای کارت پایان خدمت ، قد ۱۷۰ سانتیمتر بوده و سلامت جسمانی و روانی آنان به تائید پزشک معتمد گمرک ایران برسد. .

مقتضی است متقاضیان پس از تکمیل فرمهای مربوطه مراتب را به همراه سایر مدارک (تصویر حکم کارگزینی،مدرک تحصیلی،شناسنامه و کارت ملی)تا تاریخ ۱۵/۱۲/۹۵ به آدرس تهران-بالاتر از میدان ولیعصر-نرسیده به زرتشت-ستاد مرکزی گمرک جمهوری اسلامی ایران –طبقه ۳۳-اداره کل امور اداری و رفاه ارسال نمایند.

مهلت ارسال مدارک و تکمیل فرمها تا تاریخ ۱۵/۱۲/۹۵ می باشد

www.takfars.ir

جهت دریافت جداول مربوطه اینجا را کلیک نمایید.

اطلاعات تماس

نشانی: تهران-بالاتر از میدان ولیعصر-نرسیده به زرتشت-ستاد مرکزی گمرک جمهوری اسلامی ایران –طبقه ۳-اداره کل امور اداری و رفاه

محصولات معتبر
محصولات معتبر