تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش کوچک نشان دادن بینی با آرایش

image آموزش کوچک نشان دادن بینی با آرایش

کانتورینگ Contouring را می توانید برای مدل های مختلف صورت استفاده کنید. با این روش می توانید لب های کوچک را بزرگتر وقلوه ای نشان دهید و بینی بزرگ را هم کوچک و خوش فرم نشان دهید. می توانید گونه ها را برجسته و خوش فرم نشان دهید.

ابزار مورد نیاز در کانتورینگ Contouring صورت

برای انجام نیاز به ابزارهای زیادی ندارد و تنها با چند برس و پد آرایشی، کرم های هالیلایت و کانسیلر نیاز دارید.

در این نوشتار در مورد انجام کانتورینگ Contouring به شما اطلاعاتی می دهیم و این روش را آموزش می دهیم. می توانید با این متد بینی خود را کوچک و خوش فرم نشان دهید.

تکفارس آی آر

آموزش کانتورینگ Contouring بینی

image آموزش کوچک نشان دادن بینی با آرایش

کانتورینگ Contouring در زمان کمی انجام می شود. برای شروع کانتورینگ Contouring باید پوست صورت خود را مانند هر زمانی آرایش و پاکسازی کنید. سپس یک کرم مرطوب کننده و یا یک کرم پودر یا موس صورت هم رنگ پوست را به صورت خود بزنید.

اگر بینی پهنی دارید و گوشتی و بزرگ است برای انجام کانتورینگ Contouring نیاز به کرم یا مداد هایلایت و یک کرم کانتورینگ Contouring تیره تر دارید.

مانند عکس این مطلب با مداد هایلایت یک خط پهن بر روی استخوان بینی بکشید. سپس با مداد کانتورینگ که از مداد هایلایت تیره تر می باشد، دو طرف استخوان بینی دو خط بکشید و در انتهای بینی به هم وصل کنید.

www.takfars.ir

با قلموی متوسط خط های روشن و تیره را در هم محو کنید، تا جایی که مرزی بین خطوط دیده نشود.

در آخر از پالت کانتورینگ کمی از روشن ترین رنگ را بردارید و خیلی ارام بر روی استخوان بینی بکشید. اگر حس می کنید هنوز مرزی بین خطوط وجود دارد باز هم با قلمو آن را محو کنید.

کار تمام شده و در آخر مشاهده می کنید که پس از ۱۰ دقیقه کار، بینی بزرگ شما بسیار خوش فرم است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر