تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش کامل و تصویری حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه

اینستاگرام هم از طریق خود اپ قابل حذف کردن نیست و برای دیلیت اکانت اینستا باید از طریق سایت اینستاگرام اقدام کنید .

قبل از حذف اکانت اینستاگرام به نکات زیر توجه داشته باشید :

بعد از حذف اکانت اینستاگرام ، هیچ کس قادر نخواد بود نام کاربری حذف شده را ثبت کند . حتی خود شما هم دیگر قادر به ثبت نام کاربری حذف شده نخواهید بود . پس قبل از حذف اکانت اینستاگرام خود ، کاملا فکر کنید . هیچ راه برگشتی وجود ندارد و تمام پیام ها و فعالیت های شما به محض انجام دیلیت اکانت اینستاگرام برای همیشه نابود خواهد شد و قابل بازیابی نیست . نام کاربری و اکانت اینستاگرام شما هم به هیچ عنوان قابل بازیابینخواهد بود .

بدون داشتن نام کاربری و رمز عبور ، راهی برای حذف اکانت اینستاگرام نیست . در صورتی که رمز عبور و یا نام کاربری خود را فراموش کرده اید میتواند از طریق ایمیل خود نسبت به بازیابی رمز عبور اقدام کنید . اگر ایمیل خود را نیز فراموش کرده اید و یا به هر دلیلی به آدرس ایمیل خود دسترسی ندارید ، به هیچ عنوان امکان حذف اکانت اینستاگرام وجود ندارد .

به محض حذف کردن اکانت اینستاگرام ، نام کاربری شما به instagrammer تغییر پیدا میکند و بعد از مدتی کلا ازاینستاگرام حذف میشود .

تکفارس آی آر

در صورتی که نمیخواهید نام کاربری اینستاگرام خود را از دست بدهید ولی نیاز دارید که مدتی از اینستاگرام دور باشید ، میتوانید اکانت اینستاگرام خود را غیر فعال کنید ولی حذف نکنید .

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و همیشگی

به آدرس مراجعه کنید . و یا اینجا کلیک کنید

نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد اکانت اینستاگرام خود شود . در صورتی که از قبل وارد اکانت خود شده باشید این مرحله را نخواهید دید . سپس از کادر بازشونده Why are you deleting your account? یکی از گزینه ها را انتخاب کنید . در این کادر از شما دلیل حدف کردن اکانتان پرسیده شده است . در صورتی که مطمئن هستید برای راحتی کار میتوانید گزینه Something else را انتخاب کرده و دوباره رمز عبور خود را وارد کنید .

سپس بر روی دکمه قرمز در پایین و سمت چپ صفحه با نوشته Permanently delete my account کلیک کنید . با کلیک بر روی این دکمه کادری برای شما باز میشود و از شما میپرسد که از حذف اکانت اینستاگرام خود اطمینان دارید که شما باید روی OK کلیک کنید .

www.takfars.ir

در صورتی که تمام مراحل را به درستی انجام داده باشد عبارت

Your account has been removed. We،re sorrt to see you go.

برای شما نشان داده خواهد شد .

توجه : با حذف اکانت اینستاگرام ، ایمیلی که برای ساختن آن اکانت استفاده کرده بودید از طرف اینستاگرام مسدود خواهد شد و شما با آن ایمیل نمی توانید در اینستا اکانت دیگری بسازید . در صورتی که میخواهید از این ایمیل دوباره استفاده کنید ، باید قبل از حذف اکانت اینستاگرام از بخش پروفایل ، آدرس ایمیل اکانت را تغییر دهید . حتی می توانید از یک ایمیل ساختگی برای این تتغییر استفاده کنید . در غیر این صورتی هیچ راهی برای استفاده دوباره از این ایمیل برای ساخت اکانت اینستاگرام جدید وجود ندارد .

برای حذف اکانت اینستاگرام ، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید

image آموزش کامل و تصویری حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه

برای حذف اینستاگرام ، گزینه ها را طبق تصویر انتخاب کنید

محصولات معتبر
محصولات معتبر