تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش نحوه درست کردن و استفاده از ماسک پودر کاکائو

image آموزش نحوه درست کردن و استفاده از ماسک پودر کاکائو

پودر کاکائو سرشار از آنتی اکسیدانه که به خلاص شدن از رادیکال های آزاد مضر کمک کرده و پوست رو ترمیم میکنه. همه کاری که باید انجام بدین اینه که یه قاشق غذاخوری پودر کاکائوی ارگانیک رو به همراه یه قاشق غذاخوری جو دو سر و دو قاشق غذاخوری ماست به کاسه ریخته و خوب هم بزنین. این مخلوط رو به طور مستقیم روی پوست بذارین. بعد از ۱۵ دقیقه با آب ولرم پوستتون رو بشورین.

در یه نعلبکی یا بشقاب کوچیک، یه قاشق غذاخوری پودر کاکائو، روغن زیتون و شکر قهوه ای رو با هم خوب مخلوط کرده و به طور منظم ازش به عنوان یه لایه بردار استفاده کنین تا پوست های مرده از بین برن.

در یه بشقاب کوچیک با استفاده از پودر کاکائو و آب یه خمیر درست کنین. دو قاشق غذاخوری نمک دریایی و یه قاشق غذاخوری شیر بهش اضافه کنین. خوب مخلوطش کرده و روی صورت بذارین (با آب ولرم شستشو بدین). این مخلوط مثل یه سم زدا عمل کرده و پوستتون رو به طور طبیعی تمیز میکنه. پس میتونین ازش به عنوان یه اسکراب روزانه استفاده کنین.

یه قاشق غذاخوری پودر کاکائو، کره، شکر و عسل رو در یه کاسه کوچیک مخلوط کرده و ازش یه خمیر درست کنین. اون رو به طور برابر روی پوست پخش کنین. برای ۲۰ دقیقه اجازه بدین بمونه و بعد با آب ولرم بشورین. از این خمیر دو بار در ماه استفاده کنین.

تکفارس آی آر

برای اینکه پوستتون رو مرطوب کنین، یه ماهیتابه برداشته و ۵۰ گرم شکلات رو به همراه یه قاشق غذاخوری روغن زیتون و یه زرده تخم مرغ گرم کنین. این ماسک رو روی صورت گذاشته و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنین. با آب گرم بشورین.

در یه کاسه، یه قاشق غذاخوری عسل، یه قاشق چایخوری ماست و یه قاشق چایخوری پودر کاکائو رو خوب مخلوط کنین. این ترکیبات رو روی صورت و گردن گذاشته و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنین. با آب گرم بشورین.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر