تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش نحوه خرید اینترنتی شارژ موبایل رایتل

راهنمای افزایش اعتبار رایتل

الف) افزایش اعتبار به روش الکترونیکی:

دستگاه های خودپرداز بانک هامشترکان میتوانند با مراجعه به دستگاه های خود پرداز بانک های عضو شبکه شتاب، اقدام به خرید شارژ سیم کارت های اعتباری رایتل نمایند.

در حال حاضر خرید شارژ رایتل از طریق دستگاه های خودپرداز بانک های پاسارگاد و سامان میسر است و به زودی با اضافه شدن سایر بانک ها توسعه خواهد یافت.

درگاه اینترنتی بانک هامشترکان سیم کارت های اعتباری رایتل میتوانند با مراجعه به درگاه اینترنتی بانک های پاسارگاد نسبت به خرید کارت شارژهای بیست، پنجاه و یکصد هزار ریالی اقدام نمایند.

تکفارس آی آر

همچنین در آینده ای نزدیک، درگاه اینترنتی سایر بانک ها نیز امکان خرید کارت شارژهای رایتل را ارائه خواهند داد.

E-Care یا مدیریت حسابمشترکان رایتل با مراجعه به سایت E-Care میتوانند علاوه بر بهره مندی از خدمات متمایز سرویس E-Care، اقدام به افزایش اعتبار نمایند.

USSDمشترکان سیم کارت های اعتباری رایتل میتوانند با استفاده از کد USSD و حساب بانکی خود اقدام به افزایش اعتبار نمایند. به همین منظور کافی است کد #۷۲۰* را شماره گیری نموده و از طریق سیستم بانک پاسارگاد مراحل افزایش اعتبار را به انجام برسانند.

راهنمای استفاده از سیستم خرید شارژ از بستر پرداخت امن پاسارگاد

ب) افزایش اعتبار با استفاده از کارت شارژ:

www.takfars.ir

مشترکان سیم کارت اعتباری میتوانند با مراجعه به مراکز خدمات رایتل، دفاتر پیشخوان و یا فروشگاه های معتبر، اقدام به خرید کارت شارژ های ۲۰,۰۰۰ ریالی، ۵۰,۰۰۰ ریالی و ۱۰۰,۰۰۰ ریالی نمایند.

نحوه اطلاع از باقیمانده اعتبار رایتل:

مشترکان سیم کارت های اعتباری رایتل میتوانند با شماره گیری کد *۱۴۰# از میزان اعتبار باقی مانده خود اطلاع حاصل نمایند.

همچنین مشترکان میتوانند با برقراری ارتباط با مرکز تماس رایتل با شماره ۲۹۲۰ از طریق سیم کارت رایتل و یا ۰۲۱-۲۹۲۰ از سایر خطوط از میزان اعتبار حساب خود آگاهی یابند.

image آموزش نحوه خرید اینترنتی شارژ موبایل رایتل

مدت اعتبار از زمان وارد کردن شماره رمز محاسبه می گردد.

اگر مشترک تا مهلت زمان تعیین شده تمام مبلغ شارژ خود را استفاده ننماید، پس از اتمام مهلت اعتبار، سیم کارت وی یکطرفه می گردد و به محض شارژ مجدد مبلغ اعتبار باقی مانده از شارژ قبلی به اعتبار جدید اضافه می شود.

در صورت خرید شارژ جدید پیش از پایان مهلت اعتبار شارژ قبلی هر کدام از مدت زمان های مربوط به شارژ جدید یا قدیم که بیشتر باشند، به عنوان مدت اعتبار جدید لحاظ می گردد.

چرخه عمر سیم کارت اعتباری:

image آموزش نحوه خرید اینترنتی شارژ موبایل رایتل

تک فارس

شایان ذکر است در صورت عدم فعال سازی سیم کارت اعتباری به مدت شش ماه از تاریخ خرید، بسته هدیه سیم کارت غیر قابل استفاده خواهد بود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر