تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش نحوه آرایش مناسب برای پوست های سبزه

خانم‌هایی که پوست سبزه دارند معمولا رنگدانه‌های قرمز بیشتری دارند و برای این که این رنگ را متعادل سازی کنند بهتر است از رنگ‌های بژ و طلایی برای زیر سازی آرایش استفاده کنند.

چشم‌ها را جذاب‌تر کنید

اگر قبلا فقط به این بهانه که رنگ پوست شما تیره است از خط چشم مشکی استفاده می‌کردید توصیه ما به این است که از این به بعد برای این که چشم‌های جذاب‌تری داشته باشید از خط چشم‌هایی مثل سبز پر رنگ یا سرمه‌ای و طلایی خیلی تیره استفاده کنید. این کار هم باعث می‌شود پوست شما شفاف‌تر به نظر برسد هم اجازه می‌دهد چشم‌ها خیلی بهتر و درشت‌تر به نظر برسند.

رژ‌های براق و بی رنگ

قبلا افراد سبزه به سراغ رنگ‌های تیره و تند رژ لب می‌رفتند. شاید در نگاه اول این انتخاب خیلی خوب به نظر برسد اما اگر یک بار رژ لب‌های براق و رژ‌های مات رنگ لب را برای آرایش انتخاب کنید محال است تا دوباره سمت رژ‌های خیلی پر رنگ بروید. البته پشنهاد ما رژ‌های براق و اکلیل دار است.

تکفارس آی آر

رژ گونه‌های بژ

برای انجام بهترین آرایش روی صورت بهتر است رنگ بژ و طلایی را دوست خود بدانید و بر عکس گذشته که آرایشگر‌ها فکر می‌کردند افرادی که برنزه هستن باید از رنگ‌های روشنی که خیلی توی چشم هستند استفاده کنند همیشه از این رنگ استفاده کنید. رنگ بژ براق برای رژ گونه یکی از بهترین انتخاب‌هایی هست که شما می‌توانید داشته باشید.

رنگ مو برای سبزه‌ها

اگر پوست شما سبزه گرم است بهتر است میان رنگ‌های شاه بلوطی و رنگ‌هایی که در دسته رنگ‌های قرمز قرار می‌گیرند به دنبال رنگ موی مناسب بگردید و برعکس اگر پوست شما سبزه‌ی سرد است، از رنگ‌های طلایی و بژ استفاده کنید. این رنگ‌ها به چهره شما رنگ و لعاب خیلی خوبی می‌بخشد.

براق کننده را فراموش نکنید

www.takfars.ir

آرایش شما باید براق باشد. براق بودن به صورت شما کمک می‌کند تا جذاب‌تر به نظر برسید. توصیه ما این است که اصلا سمت پودرهای براق و سفید نروید چون ممکن است خیلی مصنوعی به نظر برسید. بهترین گزینه برای شما استفاده از پودرهای بژ خیلی روشن است که با رنگ رژ گونه شما هم‌خوانی داشته باشد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر