تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش مرحله ای و تصویری نحوه نصب کاغذ دیواری توسط خود شما

در ابتدا مقدار کاغذ مورد نیاز را محاسبه می کنیم. اگر شما به این توصیۀ نجارها که می گویند ۲ بار اندازه گیری و یک بار بریدن عمل کنید، نصب صحیح کاغذ دیواری برای شما عمل چندان سختی نخواهد بود. از هر طرف حدود ۵ سانتی متر اندازه را بیشتر در نظر بگیرید. سپس رول را به قسمتهای مساوی و اندازه مناسب می بریم و محل قرار گرفتن لبه های کاغذ دیواری را با یک شاقول مشخص می کنیم.

image آموزش مرحله ای و تصویری نحوه نصب کاغذ دیواری توسط خود شما

کاغذ دیواری روی دیوارهای گچی و رنگ روغن قابل نصب است و برای سطوح مانند کاشی و سایر سطوح ناصاف باید ابتدا بتونه کاری شده و پس از آن کار نصب شروع شود.

پودر چسب را با چسب چوب وآب ترکیب می کنیم وآرام به هم می زنیم تا مایع غلیظ ژلاتین مانندی به وجود آید . نسبت ترکیب چسب با آب را از جایی که چسب را تهیه میکنید بپرسید. معمولا نسبت ترکیب چسب کاغذ دیواری به آب ۱ به ۲۰ می باشد.

چسب کاغذ دیواری آماده شده را با فرچه مناسب به پشت کاغذها می زنیم.

تکفارس آی آر

کاغذ دیواری چسب زده شده را مانند شکل به صورت یک سوم دو سوم تا میکنیم و پشت چسب زده شده را به هم می چسبانیم مواظب باشید موقع تا کردن محل تا ایجاد نشود و کاغذ نشکند.

image آموزش مرحله ای و تصویری نحوه نصب کاغذ دیواری توسط خود شما

کاغذ دیواری چسب خورده را می گذاریم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به همین حالت بماند تا خوب خیس بخورد.

قطعه های کاغذدیواری را از نقطه شروع به صورت شاقول از بالا تا پایین می چسبانیم حبابهای درون کاغذ دیواری را باکشیدن برس یا غلتک خارج نموده و قطعه بعدی را کنار قطعه قبل قرار می دهیم تکه های کاغذ باید کاملا لب به لب باشد تا درز آن دیده نشود.

اضافات کاغذ را از بالا و پایین با تیغ یا کاتر ببرید.

www.takfars.ir

همچنین اضافات اطراف در وپنجره را پس از چسباندن و قبل از خشک شدن با کاتر می بریم.

محصولات معتبر
محصولات معتبر