تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش فعال کردن usb debuggin در گوشی glx

مراحل فعال کردن USB Debugging در اندروید ۲.۳ و پایین تر :

۱. ابتدا به ” Setting ” یا همان ” تنظیمات ” گوشی خود بروید .

۲. در این صفحه گزینه ” Application ” یا همان ” برنامه ها ” را انتخاب کنید .

۳. در صفحه باز شده گزینه ” Developer ” یا همان ” توسعه دهنده ” را انتخاب کنید .

۴. اکنون باید تیک گزینه ” USB Debugging ” یا همان ” اشکال زدایی USB ” را بزنید ( فعال کنید ) .

تکفارس آی آر

اکنون USB Debugging گوشی شما فعال شده است .

مراحل فعال کردن USB Debugging در اندروید ۴.۱ و اندروید ۴ :

۱. ابتدا به ” Setting ” یا همان ” تنظیمات ” گوشی خود بروید .

۲. در این صفحه گزینه ” Developer Options ” یا همان “ تنظیمات توسعه دهنده ” را انتخاب کنید .

۳. در این صفحه میبایست ” Developer Options ” را فعال نمایید . به این منظور تیک گزینه USB Debugging در سمت راست بالا را بزنید تا فعال شود ( باید On باشد )

www.takfars.ir

۴. بعد از فعال کردن Developer Options , گزینه ” USB Debugging ” یا همان “ اشکال زدایی USB ” را پیدا کرده و تیک آن را بزنید تا فعال شود .

۵. وقتی میخواهید , USB Debugging را فعال کنید , یک پیغام Pop Up برای شما باز میشود که به شما میگوید این قابلیت برای اهداف توسعه دهندگان میباشد و شما برای تایید باید گزینه Ok را بزنید .

اکنون USB Debugging شما فعال شده است .

مراحل فعال کردن USB Debugging در اندروید ۴.۲ به بالا :

توجه : این آموزش در تمامی نسخه های اندروید ۴.۲ تا اندروید ۴.۴ و حتی اندروید ۵ , یکسان میباشد ! ما در این آموزش از اندروید ۵ خالص گوگل استفاده کردیم .

در اندروید ۴.۲ به بعد , شرکت گوگل بنا به دلایلی تصمیم گرفت که تنظیمات Developer Options را از دید عموم کاربران مخفی نگه دارد ! پس ما برای فعال کردن USB Debugging نیاز داریم که ابتدا , Developer Options را فعال کنیم ! پس مراحل زیر را به دقت انجام دهید :

۱. ابتدا به ” Setting ” یا همان ” تنظیمات ” گوشی خود بروید :

۲. در قسمت تنظیمات یا همان Setting گوشی خود , آخرین گزینه یعنی ” About Phone / About Tablet ” یا همان ” درباره تلفن / درباره تبلت ” را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید :

۳. آخرین گزینه یعنی ” Build Number ” یا همان ” شماره ساخت ” را پیدا کرده و ۷ بار بر روی آن ضربه بزنید . در این حین یک پیغام Pop Up بر روی گوشی شما باز میشود که نشان دهنده تعداد دفعاتی است که شما بر روی ” Build Number ” ضربه زده اید و در نهایت بعد از ۷ بار ضربه زدن , پیغام ” Now You Are a Developer ” را نمایش میدهد . این یعنی تنظیمات ” Developer Option ” در گوشی شما ظاهر شده است :

۴. اکنون دکمه ” Back ” یا همان ” بازگشت ” گوشی خود را زده و یک مرحله به عقب برگردید . ( باید به قسمت صفحه اصلی Setting گوشی خود بروید ) .

تک فارس

۵. در این صفحه مشاهده میکنید که گزینه ” Developer Options ” در بالای گزینه ” About Phone / About Tablet ” ظاهر شده است . پس گزینه ” Developer Options ” را انتخاب کنید :

۶. در این صفحه مانند مرحله ۳ از مراحل آموزش فعال کردن USB Debugging در اندروید ۴ و ۴.۱ میبایست ” تنظیمات توسعه دهنده ” یا همان ” Developer Options ” را فعال کنید ( باید تیک آن را بزنید تا On شود ) .

نکته : در اندروید ۵ Lollipop وقتی وارد ” تنظیمات توسعه دهنده ” یا همام ” Developer Option ” میشوید به صورت خودکار تیک آن خورده و فعال است ( On میباشد )

۷. بعد از آن کمی به پایین تر بروید و در همین قسمت تنظیمات ” Developer Options ” گزینه ” USB Debugging ” را پیدا کرده و تیک آن را بزنید تا فعال شود :

توجه : در اندروید ۵ Lollipop به صورت خودکار , USB Debugging فعال میباشد .

۸. وقتی میخواهید , USB Debugging را فعال کنید , یک پیغام Pop Up برای شما باز میشود که به شما میگوید این قابلیت برای اهداف توسعه دهندگان میباشد و شما برای تایید باید گزینه Ok را بزنید :

۹. در انتها مشاهده میکنید که گزینه ” USB Debugging ” فعال شده است :

محصولات معتبر
محصولات معتبر