تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش عکس به عکس درست کردن موی شیک در زمان کم

۵ مدل مو که تنها در کمتر از ۱۰ دقیقه می توانید آن ها را انجام دهید

image آموزش عکس به عکس درست کردن موی شیک در زمان کم

بستن مو پشت سر سریع ترین و کاربردی ترین مدل موی موجود در دنیاست، بخصوص اگر شما میزبان یک مهمانی باشید و زمان زیادی برای درست کردن موهای خود ندارید. خوشبختانه در این مدل مهم نیست موهای شما تمیز هستند یا چرب.

روش بستن مو

موهای خود را به سه قسمت تقسیم کنید و قسمت میانی مو را با یک کش کوچک، با احتیاط ببندید. دو قسمت دیگر باید در دو طرف سرتان باقی مانده باشد. یکی از دسته موها را گرفته و شروع کنید از نوک مو آن را دور هم پیچ دهید و آن قدر ادامه دهید تا به دم دسته موی میانی برسید. آن را دور دسته موی بسته شده بپیچید و در نهایت با یک گیره به آن وصل کنید. همین کار را برای دسته موی باقی مانده انجام دهید. با استفاده از اسپری نگه دارنده مو مدل آن را حفظ کنید.

تکفارس آی آر

image آموزش عکس به عکس درست کردن موی شیک در زمان کم

مدل موی پیچش فرانسوی در هر زمان و برای هر موقعیتی بسیار زیبا به نظر می رسد. برای زیباتر به نظر رسیدن بهتر است کمی آن را شلخته کنید. این مدل مو بیشتر مناسب کسانی است که موهای بلندی دارند.

روش بستن:

برای پیاده کردن این مدل روی سر خود، موهایتان را به سمت بالا شانه کنید تا حجم پشت موهایتان زیاد شود. کناره های موهایتان را هم با دست به سمت پشت سر هدایت کنید. پس از اینکه احساس کردید موهایتان همگی در یک ناحیه جمع شده اند، به سلیقه خودتان گیره زده و با اسپری های نگهدارنده قوی حالت آن را حفظ کنید.

image آموزش عکس به عکس درست کردن موی شیک در زمان کم

www.takfars.ir

این مدل را به خانم هایی پیشنهاد می کنیم که مدل های ساده تر را می پسندند.

روش بستن:

برای رسیدن به این مدل، موهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. یک قسمت را مستقیما از بالای سر به سمت پشت سر هدایت کنید و دو قسمت دیگر را از کناره های سر به آن برسانید. یک طرف از موها را دور قسمت میانی پیچیده و پس از نگه داشتن آن با گیره، قسمت باقی مانده دیگر را هم دور آن بپیچید. در نهایت با استفاده از اسپری نگهدارنده قوی حالت مو را حفظ کنید.

image آموزش عکس به عکس درست کردن موی شیک در زمان کم

این مدل یکی از سریع ترین و زیباترین مدل هایی است که می توانید به موهای خود دهید.

روش بستن:

برای رسیدن به این مدل موهای خود را از به دو نیم تقسیم کرده و آن را به سمت عقب شانه بزنید، سپس آن را به دو قسمت تقسیم کرده و هر دو قسمت را پیچ دهید و در نهایت با کش نگه دارید. دو تکه موی متصل به هم را به سمت بالا بپیچید و آن را در حفره ایجاد شده دور کش قرار دهید. آن قدر این عمل را ادامه دهید تا برجستگی مو روی سرتان به میزان رضایت بخش برسد. با گیره و اسپری های نگهدارنده مدل موی خود را حفظ کنید.

image آموزش عکس به عکس درست کردن موی شیک در زمان کم

تنها چیزی که نیاز دارید سه تکه مو است تا همه فکر کنند ساعت ها در سالن آرایشی سرگرم درست کردن مو بوده اید.

روش بستن:

تک فارس

از بالای سر، موهایتان را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. قسمت میانی را گرفته و با استفاده از کش یک گره کوتاه بزنید. سپس تا جایی که امکان دارد، باقی مانده مو را دور کش بپیچید. یکی از تکه موهای کناری را بافته و سپس آن را دور قسمت برجسته قبلی بپیچید و با گیره های محافظ نگه دارید. همین کار را با طرف دیگر مو انجام دهید. پس از صاف کردن قسمت های به هم ریخته اسپری زده و به استقبال مهمان های خود بروید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر