تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش دوخت عروسک بامزه پارچه ای با الگوی کامل

image آموزش دوخت عروسک بامزه پارچه ای با الگوی کامل

گام اول:

برای ساخت این عروسک اگر از پارچه های پنبه ای استفاده کنید خیلی بهتر است. برای شروع از الگو های زیر، پرینت تهیه کنید. اندازه چاپ الگو بستگی به سلیقه شما دارد. شما می توانید هر اندازه که خواستید چاپ کنید؛ فقط توجه داشته باشید اندازه کاردستی عروسک شما به بزرگی یا کوچکی پرینتی که از الگو ها تهیه میکنید بستگی دارد.

image آموزش دوخت عروسک بامزه پارچه ای با الگوی کامل

گام دوم:

تکفارس آی آر

دور الگو ها را با قیچی بچینید و آن ها را از کادر اصلی جدا کنید. به عنوان مثال الگوی مو و قسمت موی پیشانی را بر روی پارچه قهوه ای یا سیاه، الگوی شکم و تل مو را بر روی پارچه قرمز، الگوی دست، پاها و صورت را بر روی پارچه صورتی یا کرم و الگوی بال را بر روی پارچه سفید، هر کدام را با فاصله سنجاق کنید و دور الگو ها را با فاصله نیم سانت اضافه تر برش بزنید. از همه الگو ها ( غیر از تل مو و موی جلو پیشانی) دول ایه برش بزنید.

گام سوم:

دور هر دو لایه الگو را بدوزید و وسط آن ها را با کمی ویسکوز یا پنبه مصنوعی پر کنید. بعد مانند تصویر کامل شده مونتاژ کنید . از مرواریدها به عنوان گوشواره و از تور به عنوان یقه لباس کاردستی عروسک استفاده کنید. چشم و دهان عروسک را نیز با کوک های درشت بدوزید یا پس از تکمیل می توانید از چشم های آماده که در بازار موجود است استفاده کنید. عروسک فرشته کوچولوی شما آماده است؛ از آن لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز برای ساخت کاردستی عروسک:

پارچه به رنگ های متنوع

www.takfars.ir

قیچی

چسب

سوزن و نخ

کاغذ الگو

مروارید و تور برای تزیین

محصولات معتبر
محصولات معتبر