تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش دقیق نحوه پخت پیتزا در مایکروویو

image آموزش دقیق نحوه پخت پیتزا در مایکروویو

تهیه پیتزا در مایکروویو، با استفاده از کانوکشن

هنگام تهیه یا گرم کردن پیتزا در مایکروویو کانوکشن، زمان پخت و پز بسته به کاری که انجام می دهید متفاوت است. با زدن تنظیمات پخت و پز یا تنظیمات مایکروویو می توانید از گزینه کانوکشن ماکروفر خودهمانند اجاق گاز طبیعی یا فر استفاده کنید. اگر میخواهید پیتزای خانگی درست کنید باید گزینه پخت و پز یا کانوکشن را انتخاب کنید و اگر میخواهید پیتزا را دوباره گرم کنی، تنظیمات مایکروویو را انتخاب کنید.

زمان لازم برای پخت پیتزا در مایکروفر

همیشه مایکروویو خود را از قبل گرم کنید البته توجه کنید که برای گرم فضای داخل ماکروفر، حتما یک لیوان آب داخل آن بگذارید و از روشن کردن مایکروفر خالی به هر نحوی جدا خودداری کنید. زیرا اجزای داخلی ماکروفر، امواج رادیویی را جذب کرده و این می‌تواند به مگنت یا سایر اجزای فر آسیب برساند. پیتزا روی سینی از پیش گرم شده باید قرار بگیرد و برای پختن آن از کاغذ روغنی یا ظرف استفاده نکنید. پخت پیتزا در مایکروویو معمولاً باید حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول بکشد. زمانی که رنگ نان پیتزا به قهوه ای متمایل به طلایی تبدیل شود، پیتزا پخته است.

تکفارس آی آر

image آموزش دقیق نحوه پخت پیتزا در مایکروویو

دستور پخت پیتزا در کانوکشن

مواد لازم برای پخت پیتزا در مایکروفر با مواد لازم برای پخت پیتزا در فر برقی فرقی ندارد و تنها باید در تنظیم دما و زمان دقت کنید. وقتی برای تهیه پیتزای خود در مایکروفر آماده شدید، می توانید چند دستور العمل آسان را دنبال کنید و آن را به دلخواه خود تزئین و خوشمزه کنید. گزینه های زیادی برای پخت پیتزا وجود دارد، از یک پیتزای پنیر معمولی حاوی پنیز موزارلا، یک سس دلخواه همراه با گوجه فرنگی و ریحان گرفته تا یک پیتزای پر و پیمون. با پنیر بز و روگولا. اگر می خواهید پیتزای شما گیاهی باشد، نیازی به اضافه کردن پروتئین حیوانی ندارید، در غیر اینصورت می‌توانید از پپرونی، گوشت چرخ کرده، فیله مرغ، میگو یا انواع کالباس و سوسیس خانگی و سالم استفاده کنید.

برای اطمینان از اینکه خمیر به معده شما آسیب نرساند می توانید از خمیر پیتزای بدون گلوتن استفاده کنید. جالب است بدانید برای وگان‌ها، گزینه های پنیر غیر لبنی مثل پنیر بادام نیز وجود دارد.

حتی برای خلاقیت بیشتر می‌توانید به سراغ تهیه کالزون بروید. رول خمیر پیتزا را با پنیر ، سس ، گوشت و سبزیجات پر کنید تا وعده غذایی شما کامل شود. سپس ، به راحتی دستورالعمل پخت پیتزا در مایکروویو را دنبال کنید و یک شام به سبک ایتالیایی و خوشمزه در خانه خواهید داشت.

www.takfars.ir

image آموزش دقیق نحوه پخت پیتزا در مایکروویو

مایکروویو کانوکشن چگونه کار می کند

مایکروویو کانوکشن از آنجا که سریع غذا را گرم می کند مانند مایکروویو معمولی است. فقط در عرض چند دقیقه می توانید زیادی غذا در آن درست کنید. با این حال، برخلاف مایکروویو معمولی ، در حالی که داخل غذا را می پزد، قابلیت های ترد و برشته کردن را نیز دارد در حالی که مایکروویو معمولی فقط قسمت خارجی غذا را می پزد.

روش کار مایکروویو های معمولی این است که امواج را آزاد کرده و در تماس با غذا قرار می‌دهند. این امر منجر به تحریک مولکول های آب و تولید گرما می شود که باعث پخت غذا می شود.

از طرف دیگر ، کانوکشن از یک فن استفاده می کند که باعث حرکت هوا می شود و فضای داخلی مایکروویو را گرم می کند. به همین دلیل است که مایکروویوهای کانوکشن توانایی تفت دادن و پخت غذا را دارد. اگر پخت غذا را در مایکروویو معمولی امتحان کنید ، غذا کاملاً پخته نمی شود و خیلی زود می سوزد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر