تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش درست کردن اسباب بازی های سالم و جالب برای سرگرمی طوطی

image آموزش درست کردن اسباب بازی های سالم و جالب برای سرگرمی طوطی

قرقره های چوبی و پلاستیکی

قرقره های چوبی و پلاستیکی با اندازه های متفاوت میتوانند اسباب بازی های ساده، سرگرم کننده و استانداردی برای همه ی طوطی ها باشند. شما می توانید یک قرقره را در قفس طوطی خود قرار دهید تا ببینید که چگونه با آن بازی میکند. یا اینکه می توانید چند عدد از این قرقره ها را با عبور ریسمان کنفی از وسط آنها به قفس آویزان کنید. شما با استفاده از خلاقیت خود قادر به ساخت اسباب بازی های بسیار متنوع از قرقره ی چوبی خواهید بود، حتی می توانید برای جذاب تر شدن آنها از چند رنگ خوراکی نیز استفاده کنید.

کاغذ و مقوا

تجربیات نشان می دهد، که پاره کردن مقوا و کاغذ برای طوطی ها یک کار بسیار سرگرم کننده و لذت بخش است. شما می توانید کاغذ و مقوا هایی را که بدون رنگ و چاپ هستند به صورتهای مختلفی برش دهید و داخل یا خارج قفس طوطی خود آویزان کنید. حتی می توانید برای جذاب تر شدن آنها از رنگهای خوراکی استفاده کنید.

تکفارس آی آر

چوب بستی

جویدن چوب های بستنی برای طوطی ها بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است. چوب بستنی نسبت به سایر اسباب بازی ها می تواند یک وسیله ی بسیار مناسب برای ورزش منقار و فک طوطی ها باشد، البه، فراموش نکنید که قبل از دادن چوبهای بستنی به طوطی خود، آن ها را کاملا تمیز و خشک کنید (برای جلوگیری از بیمار شدن پرنده، توسط باکتری های موجود در دستگاه گوارش انسان). حتی می توانید، چوب بستنی ها را با رنگ های خوراکی رنگ آمیزی کرده و بعد آنها سوراخ کنید و با استفاده از نخ کنفی، اسباب بازی های مختلفی برای طوطی خود بسازید.

شما با استفاده از خلاقیت و بهره گیری از قدرت تخیل خود، می توانید با همین چند اشیای نام برده شده و یا حتی با ترکیب کردن آنها به یکدیگر، اسباب بازی های بسیار متنوع و مهیجی را با کمترین هزینه برای طوطی خود فراهم کنید.

*رنگ خوراکی را از قنادی ها یا جاهایی که وسایل قنادی می فروشند می توان تهیه کرد

نمی خواد زیاد بخرید چون رنگ اصلی پودر مانند هست و باید درون آب بریزید و با آب حل کنید و استفاده کنید

www.takfars.ir

ضمنا در مواقع استفاده حتما از دستکش استفاده کنید چون مثل گردو با پوست می مونه اگر به دست شما مالید به این راحتی ها پاک نمی شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر