تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش خواندنی حمام گرفتن با شیر خوراکی

image آموزش خواندنی حمام گرفتن با شیر خوراکی

موادی که نیاز دارید:

شیر‌خشک

کاسه متوسط

بلغور جو دوسر

تکفارس آی آر

ریشه زنبق زرد خشک شده

بادام

آرد ذرت

توری نازک

کپسول ویتامین E

www.takfars.ir

• ۳ فنجان شیر خشک را پیمانه کنید و آن را در یک کاسه با سایز متوسط بریزید.

شیر سرشار از اسید لاکتیک، عنصری که به تسکین و مرطوب کردن پوست خشک کمک می‌کند، می باشد.

اسید لاکتیک به پاک کردن منافذ و کاهش ظاهر خطوط ریز و چروک‌ها نیز کمک می‌کند.

• یک چهارم فنجان بلغور جو دوسر به کاسه اضافه کنید.

اضافه کردن بلغور جو دوسر به حمام شیرتان، یک لایه بردار طبیعی خواهد ساخت و می‌تواند به تسکین پوست خشک و خارش‌دار کمک کند.

بلغور جو دوسر، ضد حساسیت است و دارای مقدار زیادی اسید آمینه التیام بخش می‌باشد در نتیجه برای افرادی که از اگزما رنج می‌برند یا آبله مرغان دارند، ایده آل می‌باشد.

• یک چهارم فنجان ریشه زنبق زرد خشک شده را در این مخلوط بریزید.

بهتر است ریشه زنبق زرد به شکل پودر استفاده شود که به طور گسترده در فروشگاه‌های مواد غذایی بهداشتی موجود است. ریشه‌ی زنبق زرد، بوی ملایم بنفشه می‌دهد و به سم زدایی پوست و افزایش قابلیت ارتجاعی آن کمک می‌کند.

• یک چهارم فنجان بادام را در مخلوط کن آسیاب کنید تا به شکل پودر درآید و بادام پودر شده را به مخلوط اضافه کنید. بادام یک مرطوب کننده و مسکن درد طبیعی است که یک عنصر التیام بخش به حمام شیر شما اضافه می‌کند.

• یک سوم فنجان آرد ذرت به مخلوط اضافه کنید و کاملا هم بزنید. ذرت یک عامل التیام بخش طبیعی است که به تسکین پوست پوسته پوسته و ترک خورده، تسکین آفتاب سوختگی‌ها و مرطوب کردن پوست شما کمک می‌کند.

تک فارس

• این مواد را به سه بخش مساوی تقسیم کنید. توری نازک را به شکل سه مربعی ۱۰ سانتی‌متری ببرید و مواد تشکیل دهنده‌ی حمام شیر را در وسط هر یک از پارچه‌ها بریزید. این کیسه ها را با باندهای لاستیکی یا نخ ببندید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر