تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش تصویری لباس پوشیدن متناسب با استایل بدنی

image آموزش تصویری لباس پوشیدن متناسب با استایل بدنی

تیپ بدنی گلابی

شانه ها را کمی برجسته تر کنید تا در فرم تیپ تان تعادل ایجاد شود. برای این کار می توانید از شال و دستمال گردن یا گردنبندهای درشت استفاده کنید.بیشتر تاپ های طرح دار و کارشده بپوشید. با لباس های یقه قایقی و آستین های پفی شانه ها را وسیعتر کنید.

شلوارهای تنگ، شلوارک های زیر زانوی تنگ، دامن کوتاه و دامن مدادی استفاده نکنید. در عوض شلوارهای دم پا، راسته و دامن های گشاد بپوشید.برای پایین تنه رنگ های تیره و برای بالا تنه رنگ های شاد و طرح دار انتخاب کنید.

image آموزش تصویری لباس پوشیدن متناسب با استایل بدنی

تکفارس آی آر

تیپ بدنی مستطیلی

اگر تیپ بدنی شما مستطیلی است و هیچ پستی بلندی و انحنای خاصی ندارد سعی کنید با لباس ها و لوازم جانبی آن ها را ایجاد کنید. به باریک ترین قسمت کمر کمربند بزنید تا کمی آن برجسته کنید. بیشتر لباس های زیر سینه و لنگی یک طرفه بپوشید.

تاپ های نیم تنه بپوشید و قسمت شانه و سینه را با تاپ های پلیسه دار و چین دار برجسته تر کنید و گردنبندهای بزرگ استفاده کنید.کت های کوتاه که از قسمت کمر گشاد می شوند با دامن تیپ بدنی مستطیلی را کمی شبیه تیپ ساعت شنی میکند.

image آموزش تصویری لباس پوشیدن متناسب با استایل بدنی

تیپ بدنی ساعت شنی

www.takfars.ir

اگر تیپ ساعت شنی دارید باید انحناهای بدنتان را برجسته تر کنید. بنابراین باید لباس هایی بپوشید که بیشتر توجه به سمت قسمت کمر جلب شود.لباس های گشاد نپوشید. فراموش نکنید که باید مرکز توجه را به سمت کمر باریک تان جلب کنید تا قسمت سینه و باسن زیباتر نشان داده شود. در انتخاب لباس زیر هم دقت بالایی داشته باشید.تاپ های یقه هفت و دامن مدادی بپوشید.

image آموزش تصویری لباس پوشیدن متناسب با استایل بدنی

تیپ بدنی سیب

لباس هایی بپوشید که توجه را به سمت کمر و قسمت میانی بدن جلب نکند. لباس ها و تاپ های یقه هفت و کمر زیر سینه، لباس های لنگی یک طرفه و لباس های بالا تنه تنگ و از کمر به پایین گشاده شبیه حرف A برای این تیپ بسیار مناسب هستند. تاپ هایی را انتخاب کنید که روی شکم و باسن را بپوشاند.

هیچوقت لباس هایی که سینه را درشت نشان می دهد، تاپ های ضخیم و لباس های چسبان استفاده نکنید. بهتر است تاپ های چند لایه، توری و تونیک بپوشید.اگر بالا تنه درشتی دارید هرگز جین های لوله تفنگی و شلوارهای پارچه ای راسته نپوشید. شلوار دم پا یا بوت کات که جیب پشتی دارند

بهترین انتخاب برای شما هستند.برای استفاده از کمربند بهتر است به جای کمر کمی بالاتر در قسمت میان تنه بزنید تا کمتر باسن را نشان دهد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر