تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش تصویری ساخت جاکفشی شیک با جعبه چوبی قدیمی

image آموزش تصویری ساخت جاکفشی شیک با جعبه چوبی قدیمی

مرحله اول ساخت جاکفشی

ابتدا جعبه ی چوبی را کاملا سمباده بزنید تا سطح آن صاف و یک دست شود. برای این کار می توانید ابتدا با سمباده زبر و پس از آن با سمباده نرم روی سطح چوب بکشید تا کاملا یک دست شود.

مرحله دوم ساخت جاکفشی

برای انجام این کار صبر و حوصله زیاد داشته باشید تا کاردستی شما در نهایت بافتی زیبا داشته باشد. پس از آنچه از صاف بودن سطح کار اطمینان حاصل کردید به وسیله رنگ اسپری یا رنگ روغن و برس همه چوب های جعبه را رنگ آمیزی کنید. این کار را به سلیقه خودتان انجام دهید و حتی می توانید آن را با رنگ اتاقتان هماهنگ کنید.

تکفارس آی آر

image آموزش تصویری ساخت جاکفشی شیک با جعبه چوبی قدیمی

ساخت جاکفشی با وسایل دور ریختنی

مرحله سوم ساخت جاکفشی

پس از خشک شدن رنگ ها قسمت زیر جعبه را با مته سوراخ کنید و ۴ عدد چرخ به چهار گوشه آن متصل کنید تا جابجایی آن راحت تر باشد و از جهتی بتوانید به راحتی زیر آن را تمیز کنید. برای اینکه بتوانید از جعبه به عنوان پاتختی استفاده کنید یک اسفنج را به اندازه روی سطح بالایی برش بزنید و آن را روی سطح بالایی جعبه بچسبانید.

مرحله چهارم ساخت جاکفشی

www.takfars.ir

می توانید از چسب چوب یا چسب کفش استفاده کنید تا کار در پایان محکم تر باشد. پس از آن رویه اسفنج را با پارچه دلخواه بپوشانید و اطراف پارچه را با منگنه به قسمت های بالایی جعبه منگنه کنید. پاتختی و جا کفشی شما تقزیبا آماده است. برای اینکه از فضای داخلی جعبه استفاده بیش تری کنید؛ می توانیدیک تخته وسط جعبه بچسبانید و از پشت جعبه آن را میخ کنید و فضای داخلی جعبه را به ۲ قسمت تقسیم کنید و ۲ ردیف کفش درون آن بچینید. از ابتکار و کاردستی خود نهایت لذت را ببرید.

وسایل لازم برای ساخت جاکفشی

جعبه چوبی قدیمی

سمباده

پارچه و مقداری اسفنج فشرده

منگنه دیواری

رنگ

مته دستی

چرخ های کوچک

تک فارس

محصولات معتبر
محصولات معتبر