تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش بستن روسری سبک اسلامی به مدل پروانه ای

مدلی عربی که به مدل پروانه ای مشهور است . مدل پروانه ای بیشتر در بین زنان مسلمان فلسطینی مرسوم است. در این مدل چون از دو روسری استفاده می شود به سر حجم می دهد و اگر شما سر کوچکی دارید این مدل مناسب شما است، همچنین اگر لباسی که پوشیده اید چند لایه و حجیم است مدل پروانه ای شما را متناسب تر نشان می دهد.

در این مدل از دو روسری مربع شکل که یکی تک رنگ و ساده است و دیگری حاشیه دار، استفاده می شود.

برای یادگرفتن بستن روسری به شکل پروانه‌ای مطابق مراحل زیر عمل کنید:

۱- در مقابل آیینه بایستید و روسری تک رنگ را به صورت سه گوش معمولی بر روی سرتان بیاندازید.

۲- روسری حاشیه دار را نیز به شکل مثلثی بر روی روسری اول بیاندازید البته در قسمت جلو سر سعی کنید حدود ۲تا ۳ سانتیمتر از روسری اول عقب تر باشد.

تکفارس آی آر

۳-در مقابل آیینه لبه روسری تک رنگ اولی را که ۲-۳ از روسری دوم جلوتر است را به بالا تا بزنید. سعی کنید این لبه را صاف و یکدست تا بزنید.

۴- حالا شما چهار دنباله از روسری‌ها دارید که باید در پشت سر گره بزنید دقت کنید چون اگر گره خوبی نزنید دوباره باید مراحل را تکرار کنید. گره این مدل مانند وقتی است که شما یک روسری بر یر دارید و در پشت سرتان گره می زنید با این تفاوت که در این مدل شما چهار دنباله روسری در دست خواهید داشت.

البته شما نیاز به تمرین دارید درمقابل آیینه چند بار این مدل را امتحان کنید. یادتان باشد انتخاب رنگها در این مدل بسیار مهم است، سعی کنید در انتخاب رنگ روسریها با توجه به لباسی که بر تن دارید ، هارمونی رنگ را در نظر بگیرید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر