تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش اتو کشیدن پیراهن مردانه برای آقایان

image آموزش اتو کشیدن پیراهن مردانه برای آقایان

بلافاصله بعد از تمام شدن کار اتو پیراهن را آویزان کنید و از تا کردن به ویژه تا وقتی که داغ است، خودداری کنید. اتو را روی درجه حرارت مناسب برای لباس با الیاف طبیعی قرار بدهید. اگر چنین گزینه‌ای روی اتوی شما به چشم نمی‌خورد، اتو را روی کمترین حرارت قرار بدهید.

از یقه لباس شروع کنید. ابتدا پشت یقه را اتو بکشید. برای این کار اتو را از وسط به سمت گوشه یقه بکشید تا چروک‌ها کاملا باز شود.

در مرحله بعد سراغ شانه‌های پیراهن بروید. شانه لباس را روی لبه میز اتو قرار دهید به گونه‌ای که محل مورد نظر برای اتو گوشه میز اتو و بقیه لباس از لبه میز آویزان باشد.

از محل اتصال آستین و شانه به طرف داخل و برعکس اتو بکشید؛ این کار را چند بار تکرار کنید. براساس جنس لباس باید گاهی برای باز کردن چروک‌ها از آب کمک بگیرید. با استفاده از اسپری آب محل مورد نظر را خیس و دوباره اتو بکشید. این روش را برای هر دو شانه، جلو و پشت تکرار کنید.

تکفارس آی آر

نوبت آستین‌ها و سرآستین‌هاست. ابتدا آستین را روی میز پهن کنید به گونه‌ای که دگمه‌های سرآستین رو به بالا باشد و داخل سرآستین را اتو کنید؛ بعد آستین را برگردانید و سرآستین را از بیرون اتو کنید. بعد آستین‌ها را اتوکنید، برای این کار اتو را از لبه سرآستین به طرف داخل حرکت بدهید.

قسمت‌های سخت تمام شده و حالا نوبت دونیمه جلو و پشت پیراهن است.

ابتدا نیمه‌های جلو و بعد پشت لباس را اتو کنید. برای باز کردن چروک‌های سخت از اسپری آب کمک بگیرید.

به ظاهر کار تمام شده اما یک نکته ظریف باقی مانده: فضای بین دگمه‌ها. فضای بین دگمه‌ها را هم اتو بکشید ولی این کار را به آرامی انجام بدهید چون ممکن است دگمه‌ها بشکنند.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر