تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آقایان چطور درست و شیک از کراوات در مجالس استفاده کنند

image آقایان چطور درست و شیک از کراوات در مجالس استفاده کنند

۱- گره نادرست کراوات

این مشکل برای تازه وارد‌هایی که می‌خواهند کراواتشان را گره بزنند و از فیلم‌های آموزشی شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند ممکن است رخ بدهد. در این معضل بزرگ ما شاهد گره‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ هستیم. گره‌های سست و بی‌دوام که بخوبی نتوانسته‌اند فاصله کراوات تا یقه را بپوشانند. یا گره‌هایی که زیر آن‌ها به خوبی نمایان است.

۲- گره کوتاه کراو‌ات

یکی از اشتباهات رایج در استفاده از کراوت، بستن گره کراوات به صورتی است که خیلی کوتاه باشد و بالاتر از کمربند شما قرار بگیرد. هیچ بهانه‌ای برای این اشتباه وجود ندارد و شما به هیچ وجه نباید آن را مرتکب شوید. پس حین خرید کراوات به این موضوع دقت کنید.

تکفارس آی آر

۳- طرح‌های بزرگ کراو‌ات

از دیگر اشتباهاتی که آقایان مرتکب می‌شوند انتخاب کراوات‌هایی است که طرح‌های بزرگ و نامرتبط روی آن‌ها وجود دارد. در این مورد دقت کافی به خرج دهید.

۴- ست نبودن رنگ کراو‌ات و پیراهن

شما باید رنگی از کراوات را انتخاب کنید که با ترکیب کت و پیراهن شما مرتبط باشد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم اگر در انتخاب رنگ شک دارید به سراغ رنگ‌های کلاسیک مثل طوسی یا خاکستری بروید و آن‌ها را با پیراهن سفید بپوشید. شک نکنید که تیپ شما فوق العاده زیبا می‌شود.

۵- کراو‌ات لکه‌دار یا چروک شده

www.takfars.ir

کراوات از اصلی‌ترین اجزای تیپ شماست و در مرکز توجه همه است. از این رو اگر لکه داشته باشد یا چروک شده باشد سریعا دیده می‌شود و این موضوع زیاد خوشایند نخواهد بود. از طرفی شما نمی‌توانید کراوات خود را اتو بکشید یا بشویید. توصیه ما به شما در آوردن بلافاصله کراوات بعد از پوشیدن آن و آویزان کردن آن از آویزها است تا حد امکان چروک نشوند.

۶- کراو‌ات با عرض نامناسب

کراوات شما باید از نظر تقسیم بندی با عرض بدن، عرض یقه کت و پیراهن شما سازگاری داشته باشد. درست است که این روزها کراوات‌های با عرض کم مد شده‌اند ولی پوشیدن کراوات لاغر به همراه کت‌هایی با یقه پهن اصلا کار مناسبی نیست و خارج از قوانین مد و فشن است.

۷- انتخاب کراو‌ات نامرتبط با تیپ شما

پوشیدن کراوات و مدل آن رابطه مستقیم دارد با نوع مجلسی که به آن دعوت شده‌اید. در مجلس‌های رسمی باید از کراوات‌های با رنگ مشکی استفاده کرد که عرض آن‌ها بین ۷.۵ تا ۹ سانتی متر است و در صورت پوشیدن پیراهن مشکی در مجالس غیر رسمی شما آزاد هستید که حتی کراوات سفید نازک نیز به تن کنید. پس سعی کنید رنگ و مدل کراواتی که انتخاب می‌کنید با توجه به نوع مجلسی باشد که به آن دعوت شده‌اید.

۸- زیاد بودن بیش از حد اکسسوری‌ها

اکسسوری‌های مرتبط با کراوات، گیره کراوات، زنجیر کراوات و از این قبیل موارد است. عده‌ای در استفاده از اکسسوری‌های مرتبط با کراوات زیاده روی می‌کنند و این کار باعث می‌شود کراوات زیبایی خودش در تیپ شما را از دست بدهد. پیشنهاد ما این است که تا حد امکان یک یا نهایتا ۲ اکسسوری با کراوات خود استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر