تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی از ۲ بهمن

image آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی  از ۲ بهمن

حسین توکلی : داوطلبان علاقمند به نام نویسی در این دوره ها تا ۹ بهمن برای نام نویسی فرصت خواهند داشت.

وی گفت : این داوطلبان باید به اطلاعیه مربوط به این آزمون منتشر شده در نشریه پیک سنجش دوم بهمن و یا پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با مطالعه دقیق این اطلاعیه ، از شرایط عمومی و تخصصی شرکت در این دوره ها اطلاع یابند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود : داوطلبان واجد شرایط باید در روزهای اعلام شده به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org ، مراجعه و دفترچه راهنمای نام نویسی را دریافت کنند.

توکلی گفت : مبلغ ۱۴۴ هزار ریال هزینه مربوط به نام نویسی این دوره نیز با استفاده از کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال شده است ، از همین طریق قابل پرداخت است .

تکفارس آی آر

وی افزود : داوطلبان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنما ، تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز و پس از تکمیل فرم پیش نویس نام نویسی ، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور برای پرکردن فرم اصلی نام نویسی اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت : آزمون دوره های کارشناسی ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی جمعه ۲۰ اردیبهشت سال آینده در حوزه های سراسر کشور برگزار می شود و در آن بیش از ۱۰۰ هزار نفر پذیرفته می شوند .حسین توکلی افزود: نتایج نهایی پذیرفته شدگان دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی نیمه دوم بهمن اعلام می شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت : در مدت اعلام شده برای نام نویسی در این دوره ها ، ۹۱ هزار و ۵۵۰ هزار نفر برای شرکت در این دوره ها فرم نام نویسی و انتخاب رشته پر کردند.

وی گفت:پذیرفته شدگان در این دوره ها بهمن امسال در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱ – ۹۲ مشغول به تحصیل می شوند .

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: هر یک از پذیرفته شدگان باید با دقت اطلاعیه منتشر شده در همان روز را مطالعه کند و در زمان اعلام شده با مدارک لازم به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی که در آن پذیرفته شده است مراجعه و نام نویسی کند.

www.takfars.ir

توکلی گفت : ظرفیت پذیرش در دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ۳۰۰ هزار نفر اعلام شده است و پذیرش در این دوره ها با بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می شود.

فردا، اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های بورسیه و دارای شرایط خاص تکمیل ظرفیت ارشد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی ۹۰۰ نفر از پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی بورسیه، دارای شرایط خاص ، مجازی و بین الملل مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال۱۳۹۱ فردا ساعت ۱۶ اعلام می شود.

حسین توکلی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: اسامی این پذیرفته شدگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانیwww.sanjesh.org اعلام می شود.

وی گفت: پذیرفته شدگان باید برای ثبت نام در یکی روزهای هفتم و هشتم به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر