تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آسان ترین راه برای پاک کردن لکه های مبل

image آسان ترین راه برای پاک کردن لکه های مبل

گرد و غبار و آشغال‌ها را از روی مبلمان پاک کنید

اولین اقدامی که شما پس از ان که تصمیم گرفتید که خودتان به تنهایی مبلمان منزل تان را تمیز کنید، کشیدن جاروبرقی بر روی مبلمان است. خرده های بیسکوییت، غذا، آشغال ها و گرد و غبار روی مبل را جارو بکشید و کوسن های مبل را برداشته و کاملا بتکانید تا غبار ها آن زدوده شود.

پرزها را به کمک یک برس نرم جمع کنید

اگر در منزل خود از حیوانات خانگی هم چون سگ، گربه، خرگوش و هر حیوانی که موهای بدنش می ریزد، نگهداری می کنید، از برس کشیدن مبل غافل نشوید. شما می توانید با استفاده از برس های مخصوص پرز گیری به آهستگی بر روی مبلمان بکشید تا پرز ها جمع شوند. توصیه می کنیم که هفته ای یک بار این کار را انجام دهید تا همیشه ظاهر مبلمان منزل خود را زیبا نگه دارید.

تکفارس آی آر

توجه داشته باشید مه به هیچ عنوان از برس های پرزگیری با جنس های زبر و خشن استفاده نکنید. چرا که این برس ها می توانند به سادگی به پارچه مبلمان شما آسیب رسانده و آن ها را پاره کنند. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید از برس های پرزگیر برای مبلمان چرمی استفاده کنید.

برای ربودن پرز ها ار روی مبلمان چرمی، می توانید از چسب های نواری، برای برداشتن پرز و موهای بدن حیوان خانگی خود از روی مبلمان استفاده کنید. تکه ای از چسب نواری را بریده و با دو دست خود دو طرف آن را بگیرید. چسب را به مبل خود چسبانده و سریع بکنید. این کار را تکرار کنید تا زمانی که همه مو ها به آن بچسبد. چنان چه که سطح نوار چسب از مو پر شده و یا حالت چسبندگی آن از بین رفت، به سراغ تکه دیگری از نوار چسب بروید.

تمیز کردن سطوح غیر پارچه‌ای

سومین گام برای مبل شویی در منزل ، تمیز کردن سطوح غیر پارچه ای می باشد. پایه های مبلمان، تمامی سطوح چوبی و یا فلزی، تاج و دسته های مبل و … را با کمک یک پارچه کاملا تمیز تمیز کنید. می توانید پارچه خود را مقداری به آب آغشته کرده تا شود اما به هیچ عنوان از شوینده های غیر متناسب استفاده نکنید.

معمولا مبل ها از عناصری چون چوب، استیل و … ساخته شده است. استفاده از سفید کننده ها در این قسمت ها باعث خورده شدن چوب و یا فلز توسط این ماده شوینده می شود. متاسفانه شاهد این هستیم که تعدادی از افراد به علت نداشتن دانش کافی برای مبلشویی از مواد شوینده قوی و یا سفید کننده های هم چون وایتکس و … برای تمیز کردن سطوح غیر پارچه ای استفاده کرده اند. توصیه داریم که حتما پیش از استفاده از یک ماده شوینده ناشناس، درباره ان اطلاعاتی کسب کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نوع ماده شوینده مناسب برای تمیز کردن پارچه و یا سطوح غیر پارچه ای مبلمان، با شرکت مبلشویی کیان پاک تهران تماس گرفته و به صورت رایگان با پشتیبانان ما ارتباط بگیرید.

www.takfars.ir

پیش از آن که دیر شود، لکه ها را پاک کنید

یکی از روش های مبلشویی که باعث کاهش هزینه مبلشویی ما در طول سال می شود، پاک کردن لکه ها بلافاصله پس از ایجاد شدن آن است. مواد مختلفی باعث ایجاد لکه بر روی مبلمان می شود. ریختن نوشیدنی های قندی، قهوه، چای، شربت، مواد غذایی و حتی آب می تواند دست آوردی از جنس لکه های بد قواره و بد شکل بر روی مبلمان برای شما داشته باشد.

هر کدام از این لکه ها شیوه خاص خودشان را برای نابودی دارند. هم چنین نوع پارچه مبلمان نیز در شیوه مبل شویی در منزل تاثیر گذار است. شما می توانید با کمک پرسنل متخصص و حرفه ای شرکت مبلشویی کیان پلک تهران سخت ترین و قدیمی ترین لکه ها را از روی مبلمان خود پاک کنید. دیگر نگران نباشیدلکه ها حتی پس از دیر شدن هم پاک می شوند.

انتخاب ماده شوینده مناسب

مواد شوینده مختلفی در بازار موجود است. هزاران برند در حال حاضر در حال تولید مواد شوینده برای مبلشویی و مبل شویی در منزل هستند. این برند میلیون ها مصرف کننده دارند که همه آن ها قصد دارند که هزینه مبلشویی خود را بکاهند. در این بازار شلوغ مواد شوینده کدام ماده را انتخاب کنیم که مناسب نوع و جنس پارچه مبل ما باشد و هم چنین هزینه مبلشویی ما را افزایش ندهند؟

می توان ادعا داشت که انتخاب یک ماده شوینده مناسب یکی از سخت ترین و پر چالش ترین مسائل در زمان مبلشویی است. ما باید ویژگی های مبل خود را بدانیم و به علائم نوشته شده بر روی آن توجه کنیم. در نهایت بهترین شوینده که متناسب با مبلمان منزل ماست را انتخاب کنیم. در ادامه شما را با علائمی که بر روی مبلمان درج شده است بیشتر آشنا می کنیم.

X : بهتر است مبلمان شما تنها با استفاده از برس یا جارو برقی نظافت شود و بعد از شامپو فرش مخصوص برای مبل شویی در منزل استفاده شود.

WS : مبلمانی که این حروف بر روی آن ها درج شده است تنها باید با محلول پایه آب و مواد شیمیایی نظافت گردد.

S : هرگاه با این علامت مواجه شدید فراموش نکنید که این مبلمان باید به صورت خشک کردن تمیز گردند.

W : این حرف اختصار کلمهWate r به معنای آب می باشد. بدین معنا که برای نظافت این مبلمان باید فقط از آب خالی یا بخار آب استفاده شود.

تک فارس

O : یعنی مواد اولیه که با ان مبل تولید شده است از مواد کاملا ارگانیک است. در نتیجه فقط با آب سرد باید شستشو شود.

هزینه مبلشویی در منزل چقدر می باشد؟

شرکت های مختلف، هرینه مبلشویی مختلفی را برای مبل شویی در منزل در نظر گرفته اند. نحوه محاسبه هزینه مبلشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی هم چون

جنس مبل بر هزینه مبلشویی در منزل تاثیر دارد : جنس مبل تاثیر مستقیمی بر روی هزینه مبلشویی در منزل دارد. معمولا هزینه مبلشویی در منزل برای مبلمان چرمی و سلطنتی بیش از مبلمان پارچه ای و راحتی است. هر چه جنس مبلمان شما حساس تر باشد، هزینه بیشتری برای شست و شوی آن در نظر گرفته می شود.

تعداد مبلمان از دیگر عوامل موثر در هزینه مبلشویی : تعداد مبلمان از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار بر روی قیمت مبلشویی در منزل است. مسلما هر چه تعداد مبل های شما بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری برای تمیز کردن آنها بپردازید.

زمان مبلشویی : معمولا در بازه های شلوغ هم چون در ماه های پایانی سال، هزینه مبلشویی افزایش می یابد.

قدمت مبلمان شما : هر چه مبلمان شما قدیمی تر باشند ، حساس ترند و نیاز به توجه بیشتری دارند. معمولا هزینه ای که برای شست و شوی مبلمان قدیمی و عتیقه در نظر گرفته می شود ، بیش از مبلمان مدرن و با حساسیت بیشتر است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر