تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آرایش برای مهمانی شب و روز چه فرق دارد

image آرایش برای مهمانی شب و روز چه فرق دارد

تفاوت این دو سوال جدای از رنگ آمیزی و نوع آرایش به طور اساسی و کلی در براق و مات بودن آرایش می باشد .اینجا به نحوه ی چگونگی آرایش روز و نوع آن در مقایسه با آرایش شب می پردازیم:

در مرحله ی اول این آرایش بهتر است تمام لوازم آرایشی که استفاده می شود از نوع مات و بدون اکلیل باشد که هر قدر این خصوصیت را داشته باشند به شیک شدن و در عین حال زیبایی آرایش شما افزوده خواهد شد. برای میک آپ چشمها بهتر است پس از آماده سازی پوست بوسیله ی کرم پودر های مایعی که به هیچ وجه پوست را براق نشان نمی دهند و استفاده ی پنکیک همرنگ پوست بر روی آن جهت یکدست و صاف شدن چهره، ابتدا چشمها را کمی ریمل زده تا حالتی از آن برای خط چشم کشیدن در دست بیاید و سپس یک خط چشم ظریف و دقیقا مماس با مژه ها در پشت چشم بکشید که این کار را بهتر است با خط چشمهای مدادی انجام داده و با استفاده از همان مداد گوشه ی انتهایی چشم را پهن تر و مثل سایه زدن باز کنید و سپس دوباره ریمل بزنید

در زیر چشمها با استفاده از مداد دودی، خاکستری هاله ی باریکی برای جذابیت بیشتر چشمها بکشید. سایه را نیز بر حسب رنگ چشم انتخاب کرده و بهتر است آن را نیز از گروه رنگهای دودی، خاکستری مات انتخاب کنید.

اگر آرایش پر رنگ وغلیظ تر را می پسندید می توانید در ادامه ی کار بر روی سایه ی خاکستری از رنگهای گرم مثل زرشکی یا نارنجی زده و نوع آرایش را به تیره تر تغییر دهید. با این زیر ساخت آرایش، بهتر است رژلب نیز از از هر رنگی که هست مات و بدون برق لب باشد که بسیار هماهنگ تر و زیباتر خواهد بود اما از آنجایی که رژ لبهای براق و مایع در حال حاضر بیشتر مورد توجه دختران جوان هستند می توان در کنار آرایش چشم و پوست مات گاهی هم با استفاده از رژلبهای براق و یا برق لب به تنهایی ، با ایجاد تضاد بین اجزای آرایش آن را تغییر داد و متفاوت ساخت.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر