تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

کاربردهای جالب روغن نارگیل در حفظ سلامت و زیبایی دندان ها

image کاربردهای جالب روغن نارگیل در حفظ سلامت و زیبایی دندان ها

می توان از آن برای سپید کردن دندان ها و برای سلامت دندان ها نیز استفاده کرد.

به ۲ روش می توان روغن نارگیل را برای دندان استفاده کرد: به عنوان خمیر دندان، به عنوان شوینده دهان.

تهیه خمیردندان نارگیل خانگی

برای تهیه خمیردندان نیازی نیست که پول زیادی هزینه کنید. می توانید مطابق روش زیر عمل کنید:

تکفارس آی آر

یک بطری یا شیشه بردارید، ۶ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل، ۶ قاشق سو پ خوری جوش شیرین، ۲۵ تا ۳۰ قطره روغن ضروری دلخواه (روغن اوکالیپتوس، روغن گریپ فروت یا نعناع) را با هم ترکیب کنید و داخل شیشه یا داخل بطری سس گوجه فرنگی بریزید تا را حت تر استفاده کنید. روزی ۲ بار از این خمیردندان استفاده کنید.

شوینده دهان نارگیل

۱ تا ۲ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل را با روغن ضروری دلخواهتان ترکیب کنید و تا جایی که می توانید این مواد را در دهان نگه دارید. مراقب باشید که روغن را قورت ندهید. سپس بیرون بریزید. پس از آن دندان ها را مسواک بزنید. این کار را بهتر است صبح ها و قبل از مسواک انجام دهید.

فواید روغن نارگیل برای دندان و لثه

سپید کننده دندان:

www.takfars.ir

بهتر است محصولات سپید کننده ای که برای دندان مضر هم هستند فراموش کنید و مرتب از روغن نارگیل استفاده کنید. روغن نارگیل از پوسیدگی دندان جلوگیری میکند و به تدریج دندان ها را سپید میکند. بسیاری از کسانی که روغن نارگیل استفاده میکنند پس از ۳ ماه دندان هایشان سپید و براق شده است. هر نوع محصول طبیعی در طولانی مدت اثر خود را نشان می دهد. روغن نارگیل میکروب ها و کثیفی های دندان را از بین می برد و سطح PH دهان را متعادل میکند و منجر به سفیدی دندان ها می شود.

دندان های محکم:

روغن نارگیل جذب کلسیم و مواد معدنی را در دندان ها آسان میکند و باعث می شود محکم و سالم تر شوند.

جلوگیری از پوسیدگی دندان:

روغن نارگیل ماده ای طبیعی است با خاصیت ضد باکتری و ضد میکروب. ۵۰% اسید چرب این روغن را اسید لوریک تشکیل می دهد. این اسید در کشتن تمامی میکروب ها و باکتری های دهان بسیار موثرند. در نهایت دندان های محکم و لثه های سالمی خواهیم داشت. با استفاده مرتب نارگیل دیگر با پوسیدگی های دندان خداحافظی کنید.

جلوگیری از کرم خوردگی:

اصلی ترین عامل کرم خوردگی و پوسیدگی دندان ها باکتری استرپتوکوک موتانس می باشد. شاید اسید لوریک خطرناک ترین دشمن این باکتری باشد و بدون هیچ بازگشتی آن را از بین می برد. پس روغن نارگیل استفاده کنید تا برای همیشه از این مشکلات آزاد شوید.

روغن نارگیل برای دندان درد:

وقتی دیگر تاب دندان درد را ندارید کمی به آن روغن نارگیل بزنید و به آرامی ماساژ دهید. پس از مدتی دیگر درد دندان رااحساس نمیکنید.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر