تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

کادوی مناسب برای رفتن به جشن تولد بچه های کوچک چیست

۱- آی فون چوبی

این آی فون چوبی برای دندان درآوردن کودک بسیار جالب است، زیرا علاوه بر اینکه آن را گاز می گیرد و خارش لثه هایش از بین می رود، یک موبایل هم دارد که می تواند به هر که می خواهد زنگ بزند و حرف بزند.

۲- چادر سرخپوستی

این چادر پیک نیک برای کودک یک ساله شما یک دنیا ارزش دارد. او از اینکه یک چادر اختصاصی دارد و می تواند داخل آن برود و برای خودش تفریح کند، غرق در لذت می شود.

۳- سرهمی حروف الفبا

تکفارس آی آر

این سرهمی ها بسیار زیبا هستند و می توانید هنگامی که آن را تن کودک میکنید، حروف الفبا را نیز با او تمرین کنید. البته این کار را باید در قالب بازی انجام دهید تا کودک نیز لذت ببرد.

۴- سرویس آشپزخانه

این هدیه مخصوص دختربچه ها است. شما می توانید برای هدیه جشن تولد یک سالگی او برایش یک سرویس آشپزخانه اسباب بازی با گاز و یخچال و کابینت بخرید تا در آن جا برای خودش آشپزی کند و لذت ببرد.

۵- نخستین کفش

یکی از زیباترین هدیه ها برای کودک یک ساله، کفش است. کفش های این کودکان بسیار زیبا و عروسکی هستند و وقتی آنها را پای کودک میکنید، خودتان بیشتر لذت می برید. کفش های چرمی که جنس نرم و لطیفی دارند در انواع رنگ ها موجو هستند و می توانید یکی از زیباترین ها را برای کودک یک ساله عزیزتان خریداری کنید.

www.takfars.ir

۶- پازل چوبی

پازل های چوبی که قطعات جداشونده بزرگی دارند، برای آموزش کودک بسیار مناسب هستند. کودکان در این سن نمیتوانند خودشان به تنهایی پازل را درست کنند اما بازی با آن و تماشای تصاویر رنگی آنها برای کودک جالب است.

۷- ظرف غذاخوری

پس از یک سالگی باید به مرور به کودک بیآموزید خودش به تنهایی غذا میل کند. از این سن دیگر کودک پشت میز برای خودش به مکان ویژه نیاز دارد و شما با خرید سینی های پلاستیکی که حکم بشقاب دارند و جایگاهی ویژه برای قاشق و چنگال دارند، می توانید او را خوشحال و غیر مستقیم آداب پشت میز غذا خوردن را به او بیآموزید.

۸- خانه سازی های چوبی

این خانه سازی های چوبی و آموزنده برای بازی کودکان مناسب هستند. رنگ ها و اشکال میوه ها یا حیواناتی که روی این خانه سازی ها قرار دارند، مورد توجه کودکان قرار می گیرد.

۹- کتاب داستان یک سالگی

هنگامی که فرزند دلبند شما به یک سالگی رسید، برای او یک کتاب در همان زمینه، یعنی جشن تولد یک سالگی خریداری کنید. داستان های متنوعی در این موضوع می توانید پیدا کنید. با این کار به او می فهمانید تا چه اندازه این روز برایتان مهم است. کودک همه حس اطرافیان را درک میکند.

۱۰- قاب عکس

یک تابلوی خلاقانه و جالب از عکس های کودک از زمان تولد تا یک سالگی تهیه کنید و آن را در دیوار اتاق او نصب کنید. این قاب در بزرگسالی فرزند شما به او نشان می دهد که تا چه اندازه او را دوست داشته و دوست دارید.

تک فارس

محصولات معتبر
محصولات معتبر