تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چکار کنم پیر و خسته به نظر نرسم

image چکار کنم پیر و خسته به نظر نرسم

فراموش نکنید، منظور از جوان تر به نظر رسیدن زیباتر شدن و جذاب شدن به شکلی است که تحسین همگان را برانگیزید نه اینکه در ۵۰ سالگی، وانمود کنید که ۳۰ ساله هستید .هدف ، جذابیت و شادابی هر چه بیشتر ، ضمن آراستگی و پایداری سالهای جوانی شماست! ما همراه باشید.

در این مقاله، در خصوص یک تغییر ساده در مورد مدل مو صحبت می کنیم که تا ۱۰ سال شما را جوان تر نشان خواهد داد:

اقداماتی که سن شما را بالاتر از انچه هست، نشان می دهند:

– چتری بسیار کوتاه

تکفارس آی آر

– موهای بلندی که کاملا غیر حرفه ای از وسط باز شده باشند

-موهایی به شکل کلاه

موهای خشک و خشن

-موهای شینیون شده

– موهای کم پشت کاملا مشخص

www.takfars.ir

موهای چتری، مدلی بسیار ساده و در عین حال زیبا برای جذاب تر کردن ظاهر شماست، اما نه هر مدل چتری!

چتری خیلی کوتاه، علاوه بر اینکه چین ها ی پیشانی، معایب چهره ، خط رویش موی عقب رفته و افزایش سن را نشان می دهد، به هیچ وجه زیبا نیست.پیشنهاد متخصصان زیبایی این است که چتری را بلندتر و بسته به مدل و فرم صورت، به صورت یک طرفه و لایه لایه کوتاه کنید.

ریختن تعدادی از تارهای مو بر روی صورت، فوق العاده زیباست و جلوه مثبتی به صورت می بخشد. البته این نکته را در مورد مدل چتری به خاطر داشته باشید که موها نباید حالت مجعد داشته باشند، چرا که پف کرده و چتری زیبایی نخواهید داشت.مگر اینکه با کمک محصولات آرایشی مو، آن را حالت پذیر و لخت تر کنید.

از مدل چتری های قدیمی صرف نظر کنید.چتری ها هم جوان هستند و هم پیر و قدیمی! بهترین حالت موهای چتری، همانطور که در بالا اشاره کردیم، چتری بلند، پرپشت، صاف، به یک طرف و البته زاویه دار و لایه لایه است.

مهم نیست که چه مدل های مد می شوند، چتری هایی با مدل های خاص بالا، هرگز قدیمی نمی شوند و همواره جذابیت خود را حفظ کرده اند.

ایده هایی برای زیباتر شدن

– سعی کنید هر ۳ یا ۴ ما یکبار، کوتاهی مختصری هم در قد موها و هم مرتب کردن چتری ها داشته باشید.

– ریختن موها به شکل اریب روی صورت، چهره را به سمت بالا می کشد.

– در صورت تمایل، موها را در تابستان بلندتر و در زمستان کوتاهتر نگه دارید.

-از فرق وسط به فرم قدیمی پرهیز کنید.اینکار شما را مسن تر نشان می دهد.در عوض،موها را به یک طرف صورت بریزید، با اینکار، سمتی از چهره را که بیشتر دوست دارید، جلوه زیباتر و جذاب تری خواهد داشت.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر