چه کنید تا بعد تمرین بدنسازی بدن درد نگیرید

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

چه کنید تا بعد تمرین بدنسازی بدن درد نگیرید

image چه کنید تا بعد تمرین بدنسازی بدن درد نگیرید

می‌توان به روش‌های خاصی درد و سوزش عضلات بعد از ورزش را کاهش داد تا نیازی به کنار گذاشتن ورزش نباشد.

با فشار آوردن به عضلات در ورزش پارگی‌های کوچکی در بافت‌های عضلانی ایجاد می‌شود و باعث سوزش می‌شود با برخی روش‌ها می‌توان میزان درد و سوزش را کاهش داد.

▪ استفاده از فوم رولی می‌تواند در کاهش درد و سوزش عضلانی موثر باشد. استفاده از فوم رولی جریان خون را افزایش می‌دهد و دامنه حرکت عضلات را افزایش می‌دهد.مطالعات مختلف نشان داده است که بین ۳۰ تا ۶۰ ثانیه استفاده از فوم روم بر روی هر کدام از عضلات می‌تواند مفید باشد.

▪ ریکاوری فعال نیز موثر است انجام پیاده روی با شدت زیاد و حرکات کششی گزینه‌های مناسبی هستند. اگر با این درد در عضلات تصمیم گرفتید که ورزش کنید بهتر است به باشگاه بروید و ابتدا بدن خود را گرم کنید. کم کم بدن شما برای ورزش کردن آماده خواهد شد.

تکفارس آی آر

▪ تغذیه نیز در ورزش بسیار موثر است. خوردن پروئتین می‌تواند عضلات را بهبود بخشد و ریکاوری را سریعتر کند افرادی که ورزش می‌کنند در طول روز به ۶۷ صدم گرم تا یک گرم پروتئین احتیاج دارند.

▪ اضافه کردن آنتی اکسیدان به وعده غذایی بعد از ورزش نیز در ریکاوری تاثیرگذار است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

درمان های ساده خانگی برای درمان پینه و میخچه دست و پا
  1. راهکارهای طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

  2. اگر شبانه به طور ناگهانی دچار معده درد شدید باید چه کنید

  3. چطور خیلی سریع دندان درد را نابود کنید

  4. خواص میوه انبه برای سلامتی بدن

  5. مقدار کلسیم مورد نیاز بدن به طور روزانه چقدر است

  6. آیا بدن من اسیدی شده و راه های درمان آن

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات