چه کنم تا در هنگام استرس غذای کمتری بخورم

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

چه کنم تا در هنگام استرس غذای کمتری بخورم

زمانی که استرس دارید بیشتر می‌خورید

بعضیا زمانی که استرس به سراغشان می‌آید معده‌ شان به اندازه‌ نخود می‌شود و تقریباً نمی‌تواند چیزی بخورد. اما خیلی از مردم در زمان ناراحتی، خستگی و فشارهای روحی به خوردن گرایش بیشتری پیدا می‌کنند. در واقع این افراد از روی گرسنگی به سمت مواد غذایی نمی‌روند بلکه صرفاً برای فرار از یک احساس ناخوشایند می‌خورند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید به هر روشی که شده هوای خوردن را از سرتان به در کنید.

زمانی که احساس خستگی می‌کنید به جای کند و کاو در یخچال به سوی اتاق خواب بروید و استراحت کنید.

اگر روز بدی را گذرانده‌اید و فکر می‌کنید تنها با خوردن آرام می‌شوید با دوستی تماس بگیرید و درددل کنید یا وقایع روز را بنویسید تا احساساتتان تخلیه شود. اگر احساس افسردگی می‌کنید یک فیلم کمدی ببینید.

تکفارس آی آر

خلاصه به جای رفتن به سراغ خوراکی‌های مختلف که در این مواقع اغلب هله‌هوله هستند به نحوی سر خودتان را گرم کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

راهکارهای آرام کردن گریه نوزاد خیلی کوچک
  1. چرا با رژیم بعد از مدتی دیگر لاغر تر نمیشوم
  2. راه های جالب برای ترک عادت گاز گرفتن کودکان خردسال
  3. نوشدن آب چطور می تواند به لاغر شدن ما کمک کند
  4. راه حل های ساده اما خیلی کاربردی برای لاغری بدون ورزش
  5. ضررهای انداختن کیف به صورت کج روی شانه
  6. وقتی لپ های تپل خود را دوست ندارید راه چاره اینجاست

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات