چه کنم تا در هنگام استرس غذای کمتری بخورم

مجله علمی هنری آموزشی پزشکی تک فارس شامل مطالب جدید و جالب با موضوعات پزشکی و سلامتی، روانشناسی، نکات آرایشی، دکوراسیون منزل، خانه داری، آموزش آشپزی

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
تک فارس

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

چه کنم تا در هنگام استرس غذای کمتری بخورم

image چه کنم تا در هنگام استرس غذای کمتری بخورم

زمانی که استرس دارید بیشتر می‌خورید

بعضیا زمانی که استرس به سراغشان می‌آید معده‌ شان به اندازه‌ نخود می‌شود و تقریباً نمی‌تواند چیزی بخورد. اما خیلی از مردم در زمان ناراحتی، خستگی و فشارهای روحی به خوردن گرایش بیشتری پیدا می‌کنند. در واقع این افراد از روی گرسنگی به سمت مواد غذایی نمی‌روند بلکه صرفاً برای فرار از یک احساس ناخوشایند می‌خورند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید به هر روشی که شده هوای خوردن را از سرتان به در کنید.

زمانی که احساس خستگی می‌کنید به جای کند و کاو در یخچال به سوی اتاق خواب بروید و استراحت کنید.

اگر روز بدی را گذرانده‌اید و فکر می‌کنید تنها با خوردن آرام می‌شوید با دوستی تماس بگیرید و درددل کنید یا وقایع روز را بنویسید تا احساساتتان تخلیه شود. اگر احساس افسردگی می‌کنید یک فیلم کمدی ببینید.

تکفارس آی آر

خلاصه به جای رفتن به سراغ خوراکی‌های مختلف که در این مواقع اغلب هله‌هوله هستند به نحوی سر خودتان را گرم کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

چرا سر شپش می گیرد و راه های جلوگیری و درمان آن
  1. آن چه درباره اثرات مثبت چای سیاه برا سلامتی باید بدانید
  2. آب چغندر خوراکی مفید برای مبتلایان به دیابت
  3. قبل از نوشیدن هر نوع مایع این مطلب را بخوانید
  4. توصیه های مفید برای داشتن تغذیه مناسب در فصل زمستان
  5. جوش های کدام قسمت صورت را نباید اصلا دست کاری کرد
  6. آموزش کامل ماساژ سر برای درمان سردرد و افسردگی

مطالب پربازدید

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب محبوب