تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه نوع کتری قوری برای استفاده روزمره مناسب است

کتری و قوری لعابی

با تغییر سبک زندگی و پس از برکناری سماورهای قدیمی از خانه ها کنار رفتند و کتری و قوری لعابی جایگزین سماورهای بزرگ ذغالی، نفتی و برقی شدند، هر چند چایی که در سماورها به عمل می آیند تا حد زیادی طعم دلچسب و منحصر به فرد خودش را داشت اما کتری و قوری های لعابی کار را برای کاربران خود ساده تر کردند و تا حد زیادی عطر و طعم چای را حفظ میکنند.

image چه نوع کتری قوری برای استفاده روزمره مناسب است

در بسیاری از خانه های امروزی می توانید در کنار سماورهای برقی یک کتری و قوری لعابی را برای مصارف روزانه ببینید. شما هم می توانید از سماور خود به عنوان المان دکوری در کنار کتری و قوری در فضای آشپزخانه خود استفاده نمایید.

کتری و قوری رنگی

تکفارس آی آر

کتری و قوری رنگی از جمله کتری و قوری های فانتزی و پرطرفدار تازه عروس ها می باشد. کتری و قوری رنگی را می توانید تم رنگی فضای آشپزخانه ی خود هماهنگ کنید و یا علاوه بر کاربرد به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضای دکوراسیون آشپزخانه خود از آن استفاده نمایید.

image چه نوع کتری قوری برای استفاده روزمره مناسب است

کتری و قوری رنگی از جمله کتری و قوری های فانتزی و پرطرفدار تازه عروس ها می باشد

کتری و قوری برقی

در دنیای مدرن امروز سرعت حرف اول را می زند و تکنولوژی توانسته است این سرعت عمل را برای تمام ابزار و تجهیزات به وجود آورد. کتری و قوری های برقی از جمله لوازمی هستند که امروزه در جهیزیه بیشتر تازه عروس ها یافت می شود هرچند برخی عقیده دارند که عطر و طعم چای را حفظ نمیکند اما به لحاظ عملکرد سریع در کمترین زمان ممکن بسیار پرطرفدار است.

www.takfars.ir

image چه نوع کتری قوری برای استفاده روزمره مناسب است

کتری و قوری برقی معمولا به دو صورت در بازار وجود دارد نوع سماوری و ساده ی آنچه می توانید با توجه به فضای اپن آشپزخانه و سلیقه ی خود یکی از آن ها را برای فضای داخلی خود انتخاب کنید توجه داشته باشد که حضور کتری و قوری های برقی برای آشپزخانه های مدرن و یا سبک صنعتی می تواند بسیار جذاب باشد.

کتری و قوری شیشه ای

قوری های پیرکس و یا شیشه ای امروز بسیار پر طرفدار شده اند این قوری ها که معمولا برای دم کردن گیاهان دارویی و دمنوش ها مورد استفاده قرار می گیرند به لحاظ شیشه ای بودن سطح شان فرآیند عمل آوردن دمنوش ها را به خوبی نشان می دهد و جذابیت خاصی را برای کاربرانشادن دارد، کتری این قوری ها معمولا از نوع لعابی بوده که با انواع قوری های چینی و شیشه ای و…. مورد استفاده قرار می گیرد.

image چه نوع کتری قوری برای استفاده روزمره مناسب است

محصولات معتبر
محصولات معتبر