تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه مدل لباسی برای هر نوع جشن عروسی مناسب است

قواعدی که اینجا گفته می‌شود آن طور نیست که براساس آنها لباس‌ها مثلاً فقط به درد جشن عروسی بخورند بلکه با اندکی تغییر می‌توان همان لباس را در مراسمی جدی‌تر و رسمی‌تر هم به تن کرد.

مهم این است که شروع کنید. همه ما وقتی در حالت استرس و اضطراب قرار می‌گیریم فکرمان خوب کار نمی‌کند اما به هر حال باید تصمیمی گرفت و برای لحظه نهایی آماده شد و در این خصوص حتی بد نیست که از خودتان مد ابداع کنید.

خوب بله، لباس‌های مجلسی درون ویترین بوتیک‌ها چیز دیگری است منتها کلاه‌تان را قاضی کنید و پیش خودتان فکر کنید که اگر پول‌تان از پارو بالا می‌رفت واقعا حاضر بودید برای هر مراسم عروسی لباس نوی دست اول بخرید؟ گمان نمی‌کنم.

حالا برویم سر اصل مطلب که همان قواعد لازم الاجرای لباس پوشیدن در جشن عروسی است:

اگر اصرار دارید تا شلوار و تاپ و ژاکت را با هم ست کنید اما جفت‌شان جور نمی‌شود، ما می‌گوییم هر لباسی که دل‌تان می‌خواهد بپوشید اما کفش پاشنه بلند و رژ را فراموش نکنید. تمام عیار می‌شوید.

تکفارس آی آر

بی‌خیال لباس کوتاه شوید

فقط موضوع احترام به عروس خانم نیست بلکه به این علت است که دیگر کسی در جشن‌های عروسی لباس کوتاه نمی‌پوشد چون در این صورت کسی نگاه‌تان هم نمی‌کند. به جای لباس کوتاه لباس بلند چاک‌دار به تن کنید تا بدرخشید.

توری سفید

توری سفید گلدوزی شده در مراسم عروسی هیچ توجهی را جلب نمی‌کند. یک این بار را به حرف خیاط‌ها گوش ندهید و با توری سفید در جشن عروسی حاضر نشوید. لباس پولک‌دوزی شده، توری رنگارنگ و حتی لباس چند لایه بپوشید.

مشکی بپوشید

www.takfars.ir

دنیای مدرن، دنیای تغییرات شگفت‌انگیز است. گوشی‌های آیفون، مدیتیشن، هشتگ، خرید‌های اینترنتی و… لباس مشکی پوشیدن. لباس مشکی حکم مرغ را دارد که در عزا و عروسی سرش را می‌برند ولی مشکی رنگ مورد علاقه شهرنشینان با کلاس است. در عروسی با اعتماد به نفس لباس مشکی بپوشید.

خرت و پرت‌های خود را در کیف کوچکی بریزید و آن را به دست بگیرید

کیف‌های بزرگ و خورجینی در شب عروسی دست و پا گیر هستند. هر که نداند فکر می‌کند بعد از عروسی قرار است بزنید به دل کوه و جنگل و مدتی دور از شهر زندگی کنید. سبک به جشن عروسی بروید و کیفی کوچک و مختصر به دست بگیرید. لزومی ندارد که کلی خنزر و پنزر با خودتان همراه ببرید.

کفش پاشنه بلندی بپوشید که بتوانید راه بروید

یعنی هیچ چیز بدتر از این نیست که فقط به قصد رقص در شب عروسی کفش پاشنه بلند بپوشید و چند ساعت بعد نتوانید قدم از قدم بردارید. پس کفش پاشنه بلند به پا کنید که در وهله اول بتوانید راحت و بی‌دردسر راه بروید و بعد اگر دل‌تان خواست بزنید و برقصید.

لباس آستین‌دار مجلسی هم پیشنهاد بکری است

لباس‌های بلند مجلسی آستین‌دار بیشتر در مجالس رسمی‌تر پوشیده می‌شود اما همین لباس با روسری یا شال مخمل و آستین‌هایی که تقریباً تا روی ناخن‌های لاک‌زده آمده شکل و شمایل جدیدی به شما می‌دهد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر