تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه خبر از فریماه فرجامی بازیگر موفق قدیم

image چه خبر از فریماه فرجامی بازیگر موفق قدیم

فیلم سینمایی «نیم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهمن کامیار که پخش بین‌المللی آن را مرجان علیزاده بر عهده دارد، در بخش بین‌الملل جشنواره «سنت لوئیس» آمریکا به نمایش در می‌آید.

فیلم «نیم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهمن کامیار که پخش بین‌المللی آن بر عهده مرجان علیزاده است، در روزهای ١١ و ١٢ نوامبر در دو بخش جلوه‌گاه بین‌الملل و ویژه خاورمیانه International Spotlight/Middle Eastern Focus جشنواره «سنت لوئیس» آمریکا به نمایش در خواهد آمد که پخش بین‌المللی آن بر عهده Iran ArtHouse film به مدیریت مرجان علیزاده است.

image چه خبر از فریماه فرجامی بازیگر موفق قدیم

«نیم» که پیش از این در بخش رسمی بیست و چهارمین جشنواره «ریندنس» انگلستان و «مجازات و جزا» ترکیه هم حضور داشت، داستان دختر جوانی به نام «آذر» با بازی هستی مهدوی را روایت می‌کند که در جریان قتل مادرش درگیر ماجراهایی می‌شود.

تکفارس آی آر

هستی مهدوی، حسین سلیمانی، نگار عابدی، افشین سنگ‌چاپ، صدرالدین حجازی، میرطاهر مظلومی با حضور افتخاری آشا محرابی و با هنرمندی فریماه فرجامی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

جشنواره‌ی «سنت لوئیس» آمریکا از تاریخ ١٣ تا ٢٣ آبان (٣ تا ١٣ نوامبر) برگزار خواهد شد و فیلم «نیم» جمعه و شنبه، ١١ و ١٢ نوامبر در این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر