تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه حرفهایی به همسرم بگویم تا مرا همیشه دوست داشته باشد

image چه حرفهایی به همسرم بگویم تا مرا همیشه دوست داشته باشد

از نظر من تو فوق العاده ای.

شاید فکر کنید که سالهای زیادی از رابطه شما با شریک زندگی تا می گذرد و او به آنچه در ذهن شما می گذرد، آگاه است اما اشتباه میکنید. شما همیشه باید آنچه از ذهن تان می گذرد را به زبان آورید. کلمات عاشقانه در همه حال تاثیر مثبت خود را خواهند گذاشت.

بنابراین اگر فکر میکنید شخصی که در زندگی تان است همتا ندارد، به او بگویید: تو از نظر من فوق االعاده ای و من از اینکه با تو هستم خوشبخت ترینم. بیان این جملات اعجازی دارند که زندگی تان را دگرگون خواهد کرد.

من تحت هر شرایطی تو را دوست دارم

تکفارس آی آر

زمانی که شریک زندگی تان اشتباهی مرتکب می شود، باور آن برای هر دویتان سخت است اما کلماتی که در این شرایط به زبان می آورید، تاثیری همیشگی دارند. به عنوان مثال، زمانی که شما به شریک زندگی تان می گویید که تو در هر شرایطی برای من عزیزی در واقع شما میخواهید به او ثابت کنید که با وجود تمام اشتباهاتی که کرده ای، من هنوز هم دوستت دارم.

با هم حل اش می کنیم

مشکلات زیادی ممکن است در رابطه عاطفی رخ دهد، از مشکلات مالی گرفته تا از دست دادن شغل و سلامتی و… مهمترین چیزی که در این شرایط باید ثابت شود این است که با وجود تمام این مشکلات، از عشق دو طرف چیزی کم نمی شود. با گفتن جمله با هم حل اش می کنیم در واقع شما به او ثابت میکنید که یک تیم هستید و شما هم در هر شرایطی طرف اویید.

من هم با آن کار موافقم

شاید شما دوست نداشته باشید که به سینما یا تئاتر بروید اما شریک زندگی تان به آن سرگرمی علاقه دارد. در این شرایط است که باید به او نشان دهید چقدر برایتان عزیز است. اگر شما، عیلرغم میل باطنی تان، به او بگویید من هم با نظر تو موافقم، در واقع حمایت خود را به او ثابت کرده اید. یعنی که او و خواسته هایش آنقدر برای شما اهمیت دارد که او را نسبت به خودتان در اولویت قرار می دهید.

www.takfars.ir

درکت می کنم

هر چه رابطه شما با شریک زندگی تان طولانی تر شود، قدرت درک شما نیز از او افزایش می یابد. شما زندگی مشترک را تجربه میکنید، به عنوان مثال اگر در محیط کار او مشکلی بوجود آید، شما به خوبی عکس العمل طرف مقابل تان را می دانید و در این شرایط اگر به او بگویید که من شرایط تو را درک می کنم، یا می فهممت در واقع این اطمینان را به او می دهید که او تنها نیست و این شما هستید که حتی بدون اینکه او کلمه ای به زبان آورد، احساسات او را درک میکنید و پشت اش هستید. این یکی از کارهایی است که در روابط عاطفی بلند مدت، تاثیر بسزایی میگذارد.

چه کاری از دستم بر می آید؟

یکی از مهمترین تعاریف عشق این است که شریک زندگی و خواسته های او را در اولویت زندگی تان قرار دهید. کاری که تمام مادران برای فرزندان شان میکنند. اما گاهی یادمان می رود که این کار را برای عشق زندگی تان انحام دهید.

پس یادتان نرود که در شرایط سخت، این سوال را از محبوب تان بکنید: چه کاری میتوانم برایت انجام دهم؟ یا من می خواهم که برای تو کاری کنم، اما چگونه نمی دانم؟ فدا کردن خود برای عشق زندگی تان، پیوند بین شما را مستحکم تر از قبل خواهد ساخت.

من برای تو اینجا هستم

تکیه کردن به طرف مقابل در هر رابطه ای، طبیعی است. پس به شریک زندگی تان یادآوری کنید که همیشه می تواند روی شما حساب کند و به او بگویید: من برای تو اینجا هستم یا من شریک زندگی توام تا احساس کند که تنها نیست و می تواند نیمی از بار سنگین مشکلات اش را روی شانه شما بگذارد.

دوستت دارم

بله، گفتن دوستت دارم ساده است اما در بیشتر مواقع نادیده گرفته می شود. دوستت دارم جمله ای است که شما باید آن را هر روز به شریک زندگی تان بگویید. در این دو کلمه هزار معنی نهفته است. به عنوان مثال شما به او می گویید که از حالا تا همیشه او تنها عشق زندگی تان خواهد بود. پس اجازه ندهید که هیچ چیزی مانع دوست داشتن شما و بیان این جمله، در لحظه لحظه زندگی تان شود.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر