تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چهار ترفند برای پاک کردن آدماس چسبیده به لباس

image چهار ترفند برای پاک کردن آدماس چسبیده به لباس

۱.فریز کردن :

اگر آدامس به لباس چسبیده است می توانید آن را در فریز قرار دهید تا آدامس سفت شود، سپس با تراشیدن به راحتی از لباس جدا می شود. اگر آدامس به جایی چسبیده که امکان در فریز قرار دادن وجود ندارد، مانند مبل، صندلی و …، می توانید از تکه های یخ استفاده نمایید و آن را بر روی آدامس بمالید تا به این ترتیب تکه های آدامس کنده شود.

۲.سرکه :

بر روی محلی که آدامس چسبیده است سرکه بمالید به نحوی که سرکه، لکه آدامس را در بر بگیرد. به این ترتیب آدامس در سرکه حل شده و راحت پاک می شود. اگر قبل از انجام این کار سرکه را گرم کنید، این کار بسیار سریعتر و راحت تر انجام خواهد شد. می توانید این کار را با آبلیمو نیز انجام دهید.

تکفارس آی آر

۳.سفیده تخم مرغ :

سفیده تخم مرغ می تواند آدامس چسبیده به لباس و مو را پاک کند. برای انجام این کار، سفیده تخم مرغ را روی آدامس بریزید، بعد از چند دقیقه به آرامی و با ناخن، تکه های آدامس را جدا نمایید.

۴.مایع ظرفشویی و نمک :

در صورتی که آدامس روی پارچه پخش شده باشد، این روش می تواند مفید واقع شود. برای این کار ابتدا بر روی لکه آدامس، مایع ظرفشویی و سپس نمک بریزید و سپس با استفاده از چاقو یا کاردک یا وسیله ای مشابه، تکه های آدامس را جدا کنید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر