چطور یک مدیر موفق باشید

مجله علمی هنری آموزشی پزشکی تک فارس شامل مطالب جدید و جالب با موضوعات پزشکی و سلامتی، روانشناسی، نکات آرایشی، دکوراسیون منزل، خانه داری، آموزش آشپزی

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
تک فارس

چطور یک مدیر موفق باشید

image چطور یک مدیر موفق باشید

▪ مدیر خوب آرامش کاری دارد

یک مدیر خوب بایستی درجه اول آرامش کاری داشته باشد این یکی از عوامل بسیار مهم است که او باید بتواند انتظارات کارمندانش را به خوبی درک کند و برای همراه شدن با آنها خود دارای آرامش باشد.

▪ یک مدیر بزرگ یک مربی خوب است

مدیر و رئیس خوب به جای حل مسائل برای تیم خود و یا بدتر، آنها را بدون هیچ گونه راهنمائی ترک کردن ، یک رئیس بزرگ مشکلات را به چشم تجربه نگاه می کند و از آن یاد می گیرد.

تکفارس آی آر

▪ یک مدیر خوب تولید کننده و نتایج محور است

کارفرمایان دوست دارند اطرافیان به این باور برسند که آنها قادر به انجام هر کاری هستند ، آنها می دانند چگونه انگیزه تیم خود را برای تولید با کیفیت بالا ببرند.

▪ مدیر خوب یک ارتباط دهنده خوب است

افرادی که به افکار دیگران گوش می دهند و به طور موثر اطلاعات را انتقال می دهند، بهترین مدیران هستند. وقتی همه چیز خوب پیش می رود از همه تشکر می کنند، اما از بازخورد منفی هم ترسی ندارند.

▪ پشتیبانی از توسعه حرفه ای و بحث های اجرایی در مدیریت خوب

www.takfars.ir

کارفرمایان بزرگ به اعضای تیم خود به عنوان یک سرمایه، نه یک ابزار برای سود شخصی نگاه میکنند به این ترتیب، آنها به مردم کمک می کنند تا شغل خود را توسعه دهند و آنچه را که در توان دارند انجام دهند تا به اهداف خود برسند.

▪ مدیر خوب دارای چشم انداز روشن و استراتژی برای تیم است

آنها می دانند تیم یا شرکت به کجا هدایت می شود و مطمئن می شود که همه افراد در یک مسیر حرکت میکنند ؛ آنها همچنین اهداف مشخصی را نسبت به این مقصد ارائه می دهند و انتظارات واقع بینانه ای را نسبت به آن دارند.

▪ مدیران خوب دارای مهارت های فنی کلیدی برای نصیحت کردن تیم هستند

آنها باید صحبت کنند و عمل کنند. این یک اصل در مدیریت است، اما قبل از آن باید تجربه کسب کنند به عنوان مثال، اگر شما در یک شرکت فناوری اطلاعات کار می کنید، رئیس باید دانش گسترده ای در مورد فناوری اطلاعات داشته باشد حتی اگر یک رئیس پس زمینه دیگری داشته باشد، باید با وظایف روزانه تیم آشنا شوند.

▪ مدیر خوب یک تصمیم گیر قوی است

واقعیت این است که کارفرماها باید تصمیمات دشوار بگیرند گاهی اوقات در یک شرکت دو تصمیم اتخاذ می شود اما این مدیر است که باید تصمیم نهایی را بگیرد.تصمیم گیرنده قوی به این معنی است که تصمیمی بگیرد که برای شرکت بهتر است و اطمینان حاصل شود که همه افراد دلیل آن را بدانند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

به ساده ترین روش ممکن هر روز سرحال تر شوید
  1. چطور در کسب و کار شخصی خودم موفق باشم
  2. چطور در گفتگوهای خود همیشه موفق باشید
  3. چه میشود که آدم های موفق همیشه موفق میشوند
  4. چطور هم خانم خانه باشید و هم زنی موفق در کسب و کار
  5. چطور در محیط اداره و یا شرکت های کاری موفق باشیم
  6. چطور به مدیر خود درخواست اضافه حقوق بدهید

مطالب پربازدید

مطالب محبوب