تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور یک جشن سالگرد ازدواج رویایی برگزار کنید

image چطور یک جشن سالگرد ازدواج رویایی برگزار کنید

یک جشن دونفره بگیرید

اگر قصد دارید اولین سالگرد ازدواج تان را جشن بگیرید، بهتر است تدارک یک جشن دونفره را ببینید. البته می توانید به یک مهمانی بزرگ با دوستان و خانواده هم فکر کنید، اما حتما یک جشن کوچک اما رمانتیک دو نفره داشته باشید و از المان های عاشقانه ای که در یک سال داشتید و مورد علاقه و توجه همسرتان بوده است استفاده کنید. مثلا اگر به خوراکی یا گل خاصی علاقه دارد آن را تهیه کنید و در جاهای مختلف خانه که بیشتر به سراغ آن می رود قرار دهید؛ مثل کمد لباس، کابینت آشپزخانه و یا حتی داخل کیف شخصی اش. این چیزها را به عنوان هدیه اصلی در نظر نگیرید، اما می توانید از آن به عنوان یک بازی عاشقانه یا یک سورپرایز کوچک اما هیجان انگیز استفاده کنید .

یک عکس نوستالژیک

یک کار زیبا و جذاب دیگری که می توانید بکنید استفاده از عکس هایی است که در مکان ها، مناسبت ها و حتی زندگی روزمره از خودتان گرفته اید. این ایده می تواند برای همسرتان بسیار خوشحال کننده و نوستالژیک باشد. تعدادی از خاطره انگیزترین عکس هایتان را انتخاب کنید و آن ها را چاپ کنید و بعد به تعداد همان ها بادکنک های هلیومی تهیه کنید. این بادکنک ها به سقف می چسبند و می توانید عکس ها را با پانچ سوراخ کنید و به نخ یا روبانی که به بادکنک ها بسته اید آویزان کنید و در اتاق خواب تان بالای تخت خواب نصب کنید تا یک منظره رومانتیک و هیجان انگیز خلق کنید و در نهایت با یک شام دو نفره یا در منزل یا رزرو یک رستوران یا کافه مورد علاقه تان برنامه را کامل کنید. اگر به جایی که اولین بار همدیگر را دیده اید دسترسی دارید آن هم می تواند گزینه مناسبی باشد.

تکفارس آی آر

دوباره خاطره ساز شوید .

اگر دل تان می خواهد در جشن سالگرد ازدواج تان مهمان داشته باشید بهتر است در انتخاب مهمان هایتان دقت زیادی کنید، دوستان صمیمی و نزدیک و خانواده تان بهترین گزینه برای دعوت شدن به این جشن هستند. چون شما باید در این جشن راحت و خوشحال باشید، پس تا حد ممکن از دعوت کردن کسانی که با آن ها رودبایسی دارید و حضورشان شما را معذب میکند خودداری کنید تا بتوانید به راحتی در این جشن خوشحالی و شادی کنید. بهتر است جشن را در خانه برگزار کنید تا حس صمیمیت بیشتری داشته باشد، سعی کنید تا می توانید این روز را خاطره انگیز کنید پس به علاقه مندی های همسرتان توجه زیاد داشته باشید. از انتخاب مهمان ها گرفته تا منویی که برای غذا تهیه میکنید. بهتر است یک کیک سفارش بدهید و یک جمله خلاقانه روی آن بنویسید و در انتخاب لباس بهتر است به روشن بودن و بلند بودن آن توجه کنید. می توانید از یک حلقه گل رنگی و طبیعی برای تاج سرتان هم بهره ببرید .

یک هدیه ی دوست داشتنی

بی اهمیت ترین چیزی که در تهیه هدیه سالگرد ازدواج مطرح است، قیمت و ارزش مادی آن است. لزوما یک هدیه میلیونی به تنهایی نمی تواند همسرتان را خوشحال کند. پس از چند مدت قبل از تاریخ سالگرد ازدواج تان مدام حواس تان باشد که اگر چیز خاصی در لیست نیازمندی های همسرتان است یا اینکه مدت ها به چیزی علاقه نشان می دهد که به هر دلیلی آن را تهیه نمیکند شما به عنوان هدیه انتخاب کنید .

یک سفر به یادماندنی

www.takfars.ir

پیشنهاد هیجان انگیزتر سفر است که همیشه می تواند گزینه ی خوبی باشد. رزرو کردن یک هتل در یک شهر دوست داشتنی که ترجیحا دریا داشته باشد می تواند برای چند روز شما را از هیاهوی زندگی کاری دور کند و همان حس و حال رومانتیک روزهای آشنایی و اول زندگی مشترک را به شما بدهد. نحوه دادن هدیه ای هم که در نظر دارید به تنهایی می تواند یک امتیاز مثبت باشد. بازی هایی که می توانید با هدیه تان و نوع تقدیم کردن آن به همسرتان انجام بدهید گاهی از خود هدیه جالب تر است . مثلا پست کردن هدیه به محل کار، یا هماهنگ کردن با دوستان نزدیک تان برای یک سورپرایز ویژه در یک محیط عمومی مثل مرکز خرید هم می تواند در لیست کارهایی باشد که می توانید انجام دهید .

کارتهایی زیبا برای همسرتان درست کنید

کارت های کوچک رنگی درست کنید و دلایلی که به خاطر آن ها همسرتان را دوست دارید روی آن ها مختصر بنویسید و در نهایت آن ها را در یک جعبه رنگی یا حتی یک شیشه خالی قرار دهید و آن را ربان های پارچه ای تزیین کنید .از عکس های خود نیز می توانید استفاده کنید، عکس ها را از آلبوم در آورید و زیر شیشه میز بچینید یا اینکه آن ها را با گیره های فانتزی به بند ها یا طناب های فانتزی بیاویزید .همین طور می توانید خودتان کارت های تبریکی برای همسرتان درست کنید، روش درست کردن سه کارت تبریک بسیار زیبا در اینجا قرار داده شده است .

گل مورد علاقه همسرتان

همین طور می توانید گل مورد علاقه همسرتان را خریداری کنید و در گلدانی که مخصوص این روز درست کرده اید قرار داده روی میز بگذارید .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر