تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور وقتی صبح بیدار می شوید سرحال و فعال باشید

image چطور وقتی صبح بیدار می شوید سرحال و فعال باشید

مدیتیشن کنید

سکوت و آرامش مدیتیشن به شما کمک می‌کند با افکار خود هماهنگ شوید و سطوح انرژی روزانه خود را مدیریت کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای مدیتیشن این است که ذهن شما را از تمامی افکار پاک‌ می‌کند و اجازه می‌دهد به درک درستی از شرایط حال حاضر دست پیدا کنید و درنتیجه بتوانید تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرید. همچنین میزان خوشحالی را در شما افزایش و استرس، نگرانی و افسردگی را کاهش می‌دهد. اگر برای شروع نیاز به آموزش دارید، اپلیکیشن‌ Calm به شما در این زمینه کمک می‌کند.

شاکر باشید و ۳ هدف روزانه برای خودتان تعیین کنید

عادت به قدردانی کردن و شاکر بودن بابت چیزهایی که در زندگی دارید، شما را فروتن می‌کند و دید مثبتی نسبت به زندگی در شما ایجاد می‌کند. استیو جابز هرروز در آینه نگاه می‌کرد و از خودش می‌پرسید: اگر امروز آخرین روز زندگی من باشد، آیا باز هم همین کاری را انجام می‌دهم که امروز قصد انجام دادنش را دارم؟ و اگر درر چند روز متوالی پاسخش به این سؤال منفی بود، متوجه می‌شد باید چیزی را تغییر دهد. برای اینکه بتوانید از تمام روزهای خود به بهترین نحو استفاده کنید، از خودتان بپرسید: کدام ۳ چیز می‌تواند روز من را عالی کند و زندگی من را روبه‌جلو حرکت دهد؟، پاسخ این سؤال یک هدف ملموس و واضح برای فعالیت‌های روزانه شما به وجود می‌آورد.

تکفارس آی آر

ورزش کنید

حرکات ساده‌ی ورزشی بیشتر از هر محرک دیگری انرژی کل روز شما را تأمین می‌کنند. سلامتی شما پایه و اساس بازدهی روزانه شما است. ورزش صبحگاهی باعث بالا رفتن روحیه مثبت در شما می‌شود و کمک می‌کند روز خود را با نگرش بهتری آغاز کنید. اگر نمی‌توانید به باشگاه بروید، کافی است صبح‌ها ساعت خود را حداقل ۷ دقیقه زودتر کوک کنید و حرکات ساده ورزشی مانند دراز و نشست انجام دهید.

صبحانه مغذی بخورید

همان‌طور که یک ماشین بدون وجود سوخت کافی نمی‌تواند به حرکت کردن ادامه دهد، بدن شما نیز بدون مواد مغذی نمی‌تواند فعالیت کند. داشتن رژیم غذایی ناسالم تا ۶۶ درصد میزان کارایی را پایین می‌آورد؛ پس روز خود را با خوردن مواد غذایی سالم آغاز کنید. مخلوطی از میوه و سبزی‌ می‌تواند انرژی، بهره‌وری و خلاقیت شما را بالا ببرد و همچنین باعث تناسب‌اندام شما شود.

به خودتان انگیزه بدهید

www.takfars.ir

سعی کنید روز خود را با اخبار و متون مثبت آغاز کنید و اجازه ندهید اخبار منفی ذهن شما را پر کنند. به‌عنوان مثال یک فصل از یک کتاب الهام‌بخش را مطالعه کنید یا به یک پادکست پرانرژی گوش دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر