تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور زندگی خود را شادتر و بهتر کنید

image چطور زندگی خود را شادتر و بهتر کنید

اشتباهات خود را بپذیرید.

گاهی اوقات باید اشتباهات خود را نزد دیگران تصدیق کنید. یکی از بهترین عبارات در زبان این است: معذرت می خواهم. این کلمات می تواند رابطه ای کاملاً تازه را آغاز کند. این کلمات می تواند دو نفر را به مسیری کاملاً تازه سوق دهد. اشتباهاتتان را پیش خود تصدیق کنید. لازم نیست در مورد آن ها نزد تمام آدم های دور و برتان صحبت کنید. ولی هیچ ضرری ندارد که بنشینید و با خودتان مکالمه ای داشته باشید و بگویید، هیچ فایده ای نداره که خودم را فریب دهم.

با ترس های خود روبرو شوید.

این گونه است که می توانید بر آن ها غلبه کنید. آن ها را نادیده نگیرید، بلکه با آن ها روبرو شوید. با خود بگویید، این همان چیزی است که از آن می ترسم. باید ببینم که چگونه می توانم آن را تغییر دهم. همین امروز با ترس های خود روبرو شوید.

تکفارس آی آر

از قدرت اراده خود استفاده کنید تا مسیر را تغییر دهید.

اگر کارهایی که مثلاً در شش سال گذشته انجام داده اید منافعی که می خواهید را به دنبال نداشته، مجبور نیستید حتماً همان کارها را تکرار کنید. مقصد جدیدی انتخاب کنید و آن راه را دنبال کنید. از قدرت اراده خود برای شروع فرایند استفاده کنید. مجبور نیستید که سال گذشته را تکرار کنید. اشتباهات خود را تصحیح کنید. اکنون روی سال بعد خود سرمایه گذاری کنید.

اهداف خود را اصلاح کنید.

فرایند را آغاز کنید. اهداف والاتری برای خود تعیین کنید. به دنبال اهداف بزرگتری باشید. به دنبال چیزی فراتر از آنچه که تصور می کردید می توانید انجام دهید، بروید.

به خودتان باور داشته باشید.

www.takfars.ir

باید به احتمالات ایمان داشته باشید. باید باور داشته باشید که فردا می تواند بهتر از امروز باشد. به خودتان باور داشته باشید. هیچ مهارتی وجود ندارد که نتوانید یاد بگیرید؛ هیچ دانشی وجود ندارد که نتوانید بیاموزید؛ هیچ کلاسی وجود ندارد که نتوانید در آن شرکت کنید؛ هیچ کتابی وجود ندارد که نتوانید بخوانید.

به دنبال خردمندی باشید.

به دنبال خِرَدی باشید که پاسخ ها را ایجاد می کند. به دنبل خردمندی باشید تا با چالش های امروز و فردا مقابله کنید. آرزو نکنید که کاش آسان تر بود، آرزو کنید که شما قوی تر باشید.

از زمان خود مراقبت کنید.

بعضی وقت ها ما خود را گمراه می کنیم. معمولاً آدم ها پیش خود می گویند، من هنوز ۲۰ سال دیگر فرصت دارم. ولی واقعیت اینجاست که شما ۲۰ بار دیگر فرصت دارید. اگر سالی یک بار به ماهیگیری بروید، تنها ۲۰ بار دیگر برای ماهیگیری کردن فرصت دارید، نه ۲۰ سال.

سودهای خود را سرمایه گذاری کنید.

سودها بهتر از دستمزد هستند. دستمزدها باعث می شوند که روزی خود را به دست آورید، سودها باعث می شوند که به ثروت دست پیدا کنید. آیا می توانیم زمانی که روزی خود را به دست می آوریم به سوددهی دست پیدا کنیم؟ پاسخ مثبت است.

با شدت و جدیت زندگی کنید.

در هر کاری که انجام می دهید، تلاش بیشتری کنید. کمی قوی تر، و کمی عاقل تر باشید. سرزندگی خود را تقویت کنید. تمام توان خود را روی کاری که انجام می دهید قرار دهید و بعد به دنبال سرزندگی بیشتر، قدرت بیشتر، توان بیشتر، و قلب و روح بیشتر باشید.

جایگاه خود را پیدا کنید.

تک فارس

اگر فقط شغلی دارید و در آن کار می کنید، جایی را پیدا کنید که برایتان مناسب است، و مطمئن باشید که آن ها از شما خواهند خواست تا جای بهتری را در اختیار بگیرید. کار خود را به خوبی انجام دهید؛ بهترین کاری که می توانید را انجام دهید. این بهترین راه برای پیشرفت است.

از خود تقاضای شرافت کنید.

شرافت مثل وفاداری است. شما نمی توانید آن را از کس دیگری بخواهید؛ تنها می توانید آن را از خودتان بخواهید. بهترین نمونه از وفاداری باشید تا پیروان وفاداری داشته باشید. بهترین نمونه از شرافت باشید تا افرادی دور و برتان داشته باشید که شرافت دارند. خودتان سرمشق باشید.

از نظم و انضباط استقبال کنید.

نصیحت بهتری از این نمی توانم به شما بکنم چون که نظم و انضباط، واقعیت را به وجود می آورد. نظم و انضباط شهرها را می سازد. یک فعالیت منظم فراوانی، برجستگی و بهره وری را ایجاد می کند.

برای چیزی که درست است مبارزه کنید

این فوق العاده است که بتوانید بگویید: من برای فرزندانم مبارزه کردم، من برای چیزی مبارزه کردم که درست بود، من برای سلامتی مبارزه کردم، من مبارزه کردم تا از شرکت خود محافظت کنم؛ من برای حرفه ای خوب مبارزه کردم که خانواده ام را خوشحال کنم. من برای مبارزه ای خوب، مبارزه کردم. اگر چیزی ارزشمند را می خواهید، باید برای آن مبارزه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر