چطور در ورزش بدنسازی اندام خود را قوی کنید

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

چطور در ورزش بدنسازی اندام خود را قوی کنید

image چطور در ورزش بدنسازی اندام خود را قوی کنید

بدون کنترل کافی بر روی کل بدن خود و تمرکز در حرکت های زمان وزنه برداری، نمی توان از حداکثر انرژی پتانسیل خود به بهترین شکل استفاده کرد. جو استن کوسکی در این باره می گوید: به منظور استفاده از حداکثر انرژی تان به یک تکیه گاه قوی نیاز دارید و هر چه این تکیه گاه محکم تر باشد، نیروی بیشتری را می توانید تولید کنید.

▪ از پایین به بالا شروع کنید.

برای ساخت بدنی قوی یک راهی را پیدا کنید تا بتوانید بدنتان را ثابت و محکم نگه دارید. اگر از نیمکت استفاده می کنید به آن محکم بچسبید و از پاهایتان کمک بگیرید. این حالت بیشتر برای اسکوات و ددلیفت اتفاق می افتد. وزنه ای را انتخاب کنید که بتوانید تعادل بیشتری را برقرار کنید.

▪ از دستگیره ها استفاده کنید.

تکفارس آی آر

جو استن کوسکی می گوید: میله ها را به سمت بیرون فشار دهید. باید به گونه ای این کار را انجام دهید که گویی یک وسیله ی سنگین را جا به جا می کنید. هیچ فرقی نمی کند چه دمبل باشد و چه کتل بل، فقط این کار را محکم انجام دهید و بهتر است با دستگیره ها انجام شود. می توانید از گچ و یا اسپری های مخصوص استفاده کنید تا کنترل کامل بر روی این کار را داشته باشید اما از دستکش و یا بند استفاده نکنید تا احساس راحتی بکنید. او همچنین بیان می کند که در زمان وزنه برداری نفس خود را در سینه حبس کنید.

بر کارتان تمرکز کافی داشته باشید.

یک برنامه ی وزنه برداری تهیه کنید.

برنامه ی منظم هفتگی داشته باشید.

یک سری از حرکات مخصوص وزنه برداری را انتخاب کنید.

www.takfars.ir

می توانید در هر بار وزنه برداری یک سری تغییرات را ایجاد کنید.

مسیری برای پیشرفت تدریجی خود طراحی کنید.

یک هدف تایین کنید و به آن برسید.

هدف اصلی در وزنه برداری داشتن یک مسیر و هدف مشخص است. استن کوسکی می گوید: تلاش های نامنظم، نتایج نامنظمی را نیز به دنبال خواهد داشت. مسیری را انتخاب کنید که برای شما نتیجه بخش باشد.

▪ بدانید که این نیز یک علم محسوب می شود.

تمرینات خود را مانند یک علم بررسی کنید. تنها از بُعد احساسی به آن ها نگاه نکنید. برنامه های ثابت و در کنار آن برنامه های متغیری را ایجاد کنید که بتواند بدن شما را آن چنان که دوست دارید بسازد. تمام متغیرهایی که در نظر می گیرید بر اساس نوع هدفی است که در ذهن خود می پرورانید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

بهترین توصیه های ورزشی برای کوچک شدن شکم
  1. خوراکی های تقویتی برای قبل تمرین بدنسازی

  2. بهترین خوراکی ها برای کاهش درد عضله بعد از تمرین بدنسازی

  3. آیا برای لاغری حتما باید رژیم گرفت یا ورزش کافی است

  4. علت لاغر نشدن من با وجود تلاش و ورزش فراوان چیست

  5. در فصل های گرم سال چطور باید ورزش کنید

  6. آیا مصرف مکمل های بدنسازی برای سلامتی قلب مضر است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات