چطور برای رفتن به باشگاه ورزشی در خود انگیزه ایجاد کنید

مجله علمی هنری آموزشی پزشکی تک فارس شامل مطالب جدید و جالب با موضوعات پزشکی و سلامتی، روانشناسی، نکات آرایشی، دکوراسیون منزل، خانه داری، آموزش آشپزی

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
تک فارس

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

چطور برای رفتن به باشگاه ورزشی در خود انگیزه ایجاد کنید

image چطور برای رفتن به باشگاه ورزشی در خود انگیزه ایجاد کنید

یکی از دوستان‌تان را هم دعوت به کلاس کنید

همراه کردن یک دوست برای کلاس ورزش، حمایت روحی در بر داشته و شما هم تشویق به رفتن می‌شوید. ملاقات با یک دوست در کلاس باعث می‌شود برای رفتن احساس مسئولیت کنید بنابراین کمتر احتمال دارد که جلسه‌ای را از دست بدهید. کسی را انتخاب کنید که یک ورزشکار منظم باشد و وقتی با شما قراری گذاشت، از حضور در سرقرار برای شرکت در کلاس، طفره نرود.

از یک مراقب سلامت کمک بگیرید

کمک گرفتن از یک مراقب سلامت، به میزان قابل توجهی شانس رفتن به کلاس ورزشی و انجام منظم‌تر تمرینات را افزایش می‌دهد. تحقیقی که درسال ۲۰۱۰ نتایجش در The Diabetes Educator منتشر شده می‌گوید درمیان شرکت‌کنندگان دراین مطالعه، آنهایی که جلسات سی دقیقه‌ای مشورت با مراقب سلامت را از طریق تلفن، ۱۴ بار در عرض یک دوره شش ماهه داشته‌اند، درمقایسه با افرادی که از چنین روشی استفاده نکردند، بیشتر ورزش کرده بودند.

تکفارس آی آر

کلاسی را انتخاب کنید که ازآن لذت می‌برید

بی میلی نسبت به کلاس ورزشی، یعنی این‌که احتمالا چندان هم آنجا دوام نخواهید آورد. کلاس‌های متنوعی در باشگاه‌ها وجود دارند که می‌توانید هرکدام را که برای‌تان لذت‌بخش است انتخاب کنید. استپ ایروبیک، ایروبیک آبی، دوچرخه دسته‌جمعی، زومبا، پیلاتس، یوگا، کیک بوکسینگ یا اردوهای آموزشی تمرینی.

کلاس پرهزینه انتخاب نکنید

ممکن است کلاس‌های پرهزینه که نیازمند شارژ عضویت با قیمت‌های بالا هستند، شما را از شرکت در کلاس منصرف کنند، انتخاب‌های مناسب‌تری وجود دارند که شما را تشویق به شرکت در کلاس ورزشی می‌کنند. اگر درحال حاضر مبلغ زیادی برای شارژ عضویت در باشگاه می‌پردازید، می‌توانید در اردوهای آموزشی تمرینی در منطقه خودتان شرکت کنید که هزینه اضافی هم ندارند، یا عضو گروه‌های دو محله شوید.

هرچندوقت، کلاس را عوض کنید

www.takfars.ir

شرکت در یک کلاس برای همیشه، می‌تواند یکنواخت و خسته کننده باشد و اگر پشت سرهم، روی یک گروه عضلانی کارکنید ممکن است دچار تمرین زدگی شوید. اگر به‌طور مرتب نوع کلاس را تغییر دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که به ورزش ادامه دهید. میان گروه‌ها دو، کلاس پیلاتس یا یوگا، دوچرخه گروهی، استپ ایروبیک و ایروبیک آبی، کیک بوکسینگ و کلاس زومبا تناوب ایجاد نمایید تا همچنان احساس انرژی کرده، دلزده نشوید و همیشه هیجان رفتن به کلاس را داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

غذاهای مغوی و سالم برای میانسالانی
  1. آیا نوشیدن شیر در فصل پائیز و زمستان مفید تر است
  2. نکته های جادویی رژیم های غذایی برای خوش اندامی
  3. آشنایی با خاصیت های درمانی زعفران و ضررهای آن
  4. مقاله تحقیقی ورزشی کامل درباره ورزش پینگ پنگ
  5. آمپول محلول غلیظ ماته ور عوارض جانبی موارد مصرف منع دارویی
  6. راهکارهایی برای داشتن خواب مفید در شب

مطالب پربازدید

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب محبوب