image چطور برای داشتن انرژی بیشتر کربوهیدرات بیشتری مصرف کنیم

▪یکبار مصرف کربوهیدراتتان را بالا ببرید تا ببینید بدنتان چگونه واکنش می‌دهد.

▪مصرف کربوهیدرات را دو روز پیش از مسابقه بالا ببرید.

▪در روز مسابقه هیچگونه غذای فیبر دار مصرف نکنید.

▪مطمئن شوید همه‌ی غذاهایی که خورده‌اید پیش از مسابقه به خوبی هضم شود.

ورزشکاران حرفه‌ای قبل از مسابقات، برای اینکه تحمل و استقامت خود را بالا ببرند، نیاز دارند تا ذخیره کربوهیدرات و گلیکوژن در بدنشان را افزایش دهند. نیکول استیونسون، یکی از سریع‌ترین دوندگان ماراتون کانادا نکات بالا را برای افزایش ذخیره کربوهیدرات پیشنهاد می دهد.

تک فارس » پزشکی سلامتی » چطور برای داشتن انرژی بیشتر کربوهیدرات بیشتری مصرف کنیم