تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور براحتی چسب های دو طرفه را از دیوار جدا کنید

image چطور براحتی چسب های دو طرفه را از دیوار جدا کنید

چسب ها از دیوار کنده نمیشه و موقع کندن گچ دیوار رو می کنه لطفا راهنمایی کنید چطوری جداشون کنم؟

پیش از هر راه حلی بهتر است از نصب چسب دو طرفه بر روی دیوار پیشگیری کنید و روش های نصب جایگزین برای این منظور استفاده کنید، اما برای جدا کردن و کندن چسب دو طرفه از روی دیوار می توانید از یکی از سه حلال زیر استفاده کنید

استون

استون به عنوان اولین حلال می تواند به سادگی بافت های چسب را از هم جدا کند و باعث می شود چسم به سادگی از روی سطوح جدا شود، اما توجه داشته باشید که برای این منظور حتما از استون های خالص استفاده کنید، چراکه استون های خانگی که برای پاک کردن لاک استفاده می شوند معولا رقیق و ضعیف هستند و به خوبی نمیتوانند چسب را از بین ببرند.

تکفارس آی آر

سرکه

حلال بعدی که به عنوان بزرگ ترین حلال خانگی شناخته می شود گزینه مناسبی برای کندن چسب دو طرفه از روی دیوار است. برای این منظور یک دستمال را به سرکه آغشته کنید و سطح مورد نظر را چندین بار با آن تمیز کنید تا اثر چسب از بین برود. مطلب در این نقاط هرگز از سرکه استفاده نکنید. شما را با روش استفاده صحیح از سرکه در خانه داری آشنا میکند.

گرما

آخرین حلالی که می توانید از آن برای کندن چسب دو طرفه از روی دیوار استفاده کنید، گرما است. با کمک یک سشوار به چسب گرما دهید و به آرامی از روی دیوار جدا کنید و با کمک شوینده ملایم آثار احتمالی باقی مانده از چسب را پاک کنید. توجه داشته باشید که این روش بیشتر برای چسب تازه موثر است و برای کندن چسب های کهنه باید روش های دیگر را جایگزین کنید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر